Gå til innhold

TEST: Apevia X-Qpack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo litt gøy med slike kabinett som er litt "halvferdige" produktet kan jo moddes mye. mange har vannkjølt, fin plass til både pumpe og 12 cm radiator.

 

men når vi snakker alternativer, er det et kabb jeg ikke har sett i norge som heter ultra Micro Fly, som er en finpussa X-Qpack. litt forbedra luft flyt. og et par cm lengere for og gi bedre plass til ATX psu, litt finere i formen er det også.

post-70872-1168447053_thumb.jpg

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Synes PSU-delen av testen var veldig skuffende!

 

Litt andre, om enn oppgitte, spesifikasjoner kunne vært gitt.

 

Spesielt når dere avslutter med "Kabinettet prises for tiden fra rundt 750 kroner og oppover, og inkluderer en strømforsyning på 420 Watt. Det synes vi ikke er så ille, kabinettet ser nemlig dyrere ut enn som så."

 

Beklager, men dette er for svakt IMO.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det kabinettet i grønt og var fornøyd til å begynne med, men det virka plastik fantastisk ut...

Det støya helt jævli, og dvdrommen satt ikke riktig i slik at jeg fikk en blå kant rundt den :S så stykt...

Det ble også riper i plastiskglassene når jeg åpna det ett par ganger.

Det var også fortrangt til mitt x800gt en gang at det stod på sjeven i kabinettet :p

Strømforsyningen ble så varm når jeg kobla i ett geforce 7800gtx at jeg brant meg nesten når jeg holdt handen forran....

 

Alt i alt ser det jævla bra ut og jeg legger ved ett bilde :)

 

 

 

 

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Jeg hadde det kabinettet i grønt og var fornøyd til å begynne med, men det virka plastik fantastisk ut...

Det støya helt jævli, og dvdrommen satt ikke riktig i slik at jeg fikk en blå kant rundt den :S så stykt...

Det ble også riper i plastiskglassene når jeg åpna det ett par ganger.

Det var også fortrangt til mitt x800gt en gang at det stod på sjeven i kabinettet :p

Strømforsyningen ble så varm når jeg kobla i ett geforce 7800gtx at jeg brant meg nesten når jeg holdt handen forran....

 

Alt i alt ser det jævla bra ut og jeg legger ved ett bilde :)

 

 

 

 

7692270[/snapback]

 

Hehe - har samme skjerm som deg.

Lenke til kommentar

fint at dere kom med en test på dette, jeg har vurdert denne kassa dersom jeg skal bygge en micro maskin. psu ser ut til å levere varene, og muligeheten for vanlig atx er kos. litt minus at det blir vanskelig å få den stillegående, men dersom det blir bygging med denne kassa så blir det ikke en værsting gamer maskin alikevel, så da går det nok greit å få ned støyen.

 

fint om dere skriver litt om støy på orginal vifte og psu :)

Lenke til kommentar
er jo litt gøy med slike kabinett som er litt "halvferdige" produktet kan jo moddes mye. mange har vannkjølt, fin plass til både pumpe og 12 cm radiator.

 

men når vi snakker alternativer, er det et kabb jeg ikke har sett i norge som heter ultra Micro Fly, som er en finpussa X-Qpack. litt forbedra luft flyt. og et par cm lengere for og gi bedre plass til ATX psu, litt finere i formen er det også.

7691014[/snapback]

 

har du en link til en plass hvor man faktisk får kjøpt det? (utlandet)

Lenke til kommentar

har hatt denne kassa under vurdering en stund nå (om en modellen uten vinduene) og er litt bekymret over å lese om støyen.

 

jeg skulle gjerne sett en decibel-måling på boksen ved nær idle eller noe for det er det som er største anke for min del.

 

altså, høres greia ut som en støvesuger når den bare står der så glem det.

 

ved load så er gjerne noe spiller eller musikk i gang så da blir det noe annet (om da ikke en kan høre saken brøle over musikken).

 

Jeg bar et slikt kabinett ca en kilometer etter håndtaket, og da var det kommet en liten sprekk på midten.

 

hantak er bare en bonus for å få maskina inn og ut av ett rom. hva pokker gjorde at du måtte bære saken en kilometer?

Lenke til kommentar
Jeg fikk nå vertfall putta vanlig ATX PSU nedi kabinettet.... men det ble TRANGT :D

7695938[/snapback]

Ja det går, men da mister man muligheten til cdrom, dvdrom, brenner osv

I mitt tilfelle putta jeg inn en strømforsyning i cdbrønnen da jeg kjøpte 7800gtx :D

 

Aleksanderro: den skjermen er gull verdt :love:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...