Gå til innhold

Spilltastatur fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri skjønt vitsen med gull-kontakter. Kobber leder faktis bedre en gull, og sølv leder best av alt.. Hvorfor ikke droppe gullet og heller legge inn sølv i kontakten?

7679586[/snapback]

 

Enig med at det er overkill med gull! Dog er sølv dårlig materialvalg som belegg i en bryter, da sølv tar korrosjon veldig lett.

Lenke til kommentar
Aldri skjønt vitsen med gull-kontakter. Kobber leder faktis bedre en gull, og sølv leder best av alt.. Hvorfor ikke droppe gullet og heller legge inn sølv i kontakten?

7679586[/snapback]

Poenget med gull er vel at det ikke oksiderer? Gull blir jo brukt på endel datakomponenter, så dersom det du sier er riktig, så er det vel andre egenskaper bortsett fra ledeevne som er viktigst.

Lenke til kommentar
Nei, kjøp Saitek Eclipse 2 folkens :)

 

Så slipper man alt det viss vasset som Microsoft og Razer skal ha betalt for :p

7679612[/snapback]

 

Enig.. :thumbup:

 

Det verste med alt som microsotf lager av tastatur er at de ikke har den fjerneste peiling på design. Ser ut som flat-tråkka sorte tyggiser alle sammen.. Dessuten burde Microsoft-navnet egentlig trukket prisen ned, ikke opp!!

Lenke til kommentar

Har du testet Saitek Eclipse da? Utrolig bra tastatur (etter min mening) :thumbup:

Knappene sitter som støpt, gir akkurat passe motstand og bråker lite.. jeg har hamret løs på det tastaturet i 6måneder nå og det er fortsatt som nytt. Det føles rett og slett ut som skikkelig kvalitet :love: Utformingen er heller ikke noe å klage på.. lekkert, stilrent og fritt for alle dusteknappene du som oftes finner på andre tastatur :D

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at dette keyboardet virker uinteressant for den gjengse datamaskinbruker. Men for meg som (over)ivrig WoW-spiller virker det genialt. Når jeg raidhealer kan jeg definere numpad-tastene til alle makroene og hurtigtastene mine og bruke en av de to styrespakene til å se meg rundt eller bevege meg de mindre distansene man av og til må.

Lenke til kommentar

Tviler på at dette tastaturet tåler like mye søl som logitec navigator tastaturene mine har blitt druknet i :p

 

keytronic tastaturene er vistnok ganske standhaftige de også, men foretrekker de myke gummi tastene på logitech tasturene framfor de fra microsoft og keytronic.

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...