Gå til innhold

Ny toppmodell fra Corsair


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser gode ut disse her ;) men tror ikke de slår de andre dominator brikkene som går på 1111Mhz og 4-4-4-12. Andre problemet er også at de kan ikke være så veldig overklokkingsvennlige, ettersom de allerede på dne volten og frekvensen lager ekstremt mye varme for å være minnemoduler, og at man bare kan stille voltem maks opp 0.1 volt på de aller fleste hovedkort. Det er også et problem ed de dominator brikkene som kjører 4-4-4-12 på 800 Mhz, på 2.5 volt. De kan ikke overklokke så mye.

Lenke til kommentar
Ser gode ut disse her ;) men tror ikke de slår de andre dominator brikkene som går på 1111Mhz og 4-4-4-12. Andre problemet er også at de kan ikke være så veldig overklokkingsvennlige, ettersom de allerede på dne volten og frekvensen lager ekstremt mye varme for å være minnemoduler, og at man bare kan stille voltem maks opp 0.1 volt på de aller fleste hovedkort. Det er også et problem ed de dominator brikkene som kjører 4-4-4-12 på 800 Mhz, på 2.5 volt. De kan ikke overklokke så mye.

7672164[/snapback]

 

Det med spenning og sånt, det er eg 100% ening med deg! Sjølve HKet mitt så kan den maks gje ut 2,4V, som betyr at eg ikkje får stilt på meir spenning, og dermed er det lite muligheiter for meg å klokke og for andre som har maks 2,4V. Og, varm blir den også, hehe, men ken trenger meir enn 1250mhz på kva minnemodul? :roll: Men eller så kunne kanskje minnet gått på cas 4 istaden for 5... Men det er sjølvsagt lett for meg å seie det....

Lenke til kommentar

Står jo at de skal klare 1320Mhz ved Cas 5 med aktiv kjøling, Og regner med at det da er ved 2.5v som nesten alle HK stopper på.

 

Selv kjører jeg Crusial 667Mhz Cas3 brikkene mine på 1066 Cas5, De klarer Cas4 på 1066, men jeg kjører Cas5 for å være 100% sikker så jeg kan fokusere på CPU stabilitet i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...