Gå til innhold

Kritisk OpenOffice.org-hull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare å installere v2.1 over v2.0.4 eller bør man avinstallere v2.0.4 først?

 

Redigert: Jeg fant ut av det. Man bør vist avinstallere v2.0.4 først. Nå har jeg fått begge kontorpakkene på menyen.

7671915[/snapback]

Jeg har så langt bare installért over den gamle versjonen uten problem. En idé er nok å velge samme mappe. Så lenge den versjonen som legges over er nyere så skal ikke det skape problem.
Lenke til kommentar
Om man først må få brukeren til å kjøre en fil i et spessielt program så er det vel synet på brukere som får "Red Hat" og Secunia til å sette forskjellig vurdering av hvor kritisk hullet er ;)

7671985[/snapback]

har vel også noe med at et slikt hull vil gjøre mer skade på et windowssystem enn på et linuxsystem..

Lenke til kommentar
Er det bare å installere v2.1 over v2.0.4 eller bør man avinstallere v2.0.4 først?
Jeg også stusset litt over dette i farta (jeg holder et øye med noen Windows-maskiner som ikke er mine). Mener å huske jeg måtte etterinstallere norsk stavekontroll sist jeg la det inn. Kanskje jeg slipper det hvis jeg gjør som efikkan og legger alt oppå.

 

Akk, hvorfor har man ingen pakkebehandler i MS Windows -- det hadde jo vært så mye enklere ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...