Gå til innhold

Nokia lanserer N93-oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de skal ha en fysisk bevegende optisk zoom (se reklamen for N93 for et kjapt bilde av hvordan zoomen beveger seg) så trenger de en kamera-barrel som det her ja.

 

Fremtiden gjør den forhåpentligvis mindre.

 

Husk at det finnes ingen annen mobil på det norske markedet med optisk zoom. Så vidt jeg vet har heller ingen presentert noe som skal komme.

Lenke til kommentar

angående kameraet så finnes det kompaktkamera med zoomen bygget inn i skallet (altså zoom vis kreativ bruk av speil og annet). burde cæew mulig å bygge noe lignende inn i mobiler.

 

det jeg under meg mest over angående det designet er hvorfor dem ikke har prøvd å dytte inn ett helt tastatur. samsung har minst en model med lignende skjermløsning hvor det er ett helt tastatur tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Ja, mange fine bilder der.

 

Direkte:

http://www.fony.sk/photos/nokia/thumbs.php...kia_n93i&page=1

 

I designet synes jeg mobilen er ganske pen, men selvfølgelig stor. Den vil vel og etterhvert ikke bli så utrolig dyr. Dumt den har svakere batteri enn før, og Feature Pack 1 til Series 60 hadde heller ikke vært ille, men som 99% av gangene Nokia gjør sånt gjør de så billige, men forsåvidt effektive, endringer som mulig...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...