Gå til innhold

Microsoft trege med oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm tror jeg leste om dette allerede i forrige uke  :ermm:

7670331[/snapback]

trenger ikke å lese det for slike ting vet man inerst inne...

Syns det er rart at ett av verdens største selskaper er ett av verdens tregeste. Er nesten som å se Landet Norge i oppgradering til ett digitalt land...

Lenke til kommentar
Dette gjelder jo ikke syveren, som jeg har hatt nesten i hele fjor.

Brukte noen sekseren i fjor ?

Hva er vitsen med å diskutere fortidens problemer ?

7671374[/snapback]

Eh ja? http://www.microsoft.com/norge/about/pr/ne...yheter/ie7.mspx

 

Dette handler jo også om hvor effektive de har vært på å patche, da må man jo nesten ta med statistikk fra en tid siden og fram til nå.

Lenke til kommentar
Dette gjelder jo ikke syveren, som jeg har hatt nesten i hele fjor. Brukte noen sekseren i fjor ?

IE6 var nok noen millioner ganger mer brukt enn IE7 i fjor, ja. I år kan det nok hende at statistikken snur litt, da IE7 kom på bl.a. norsk i år. Men IE6 er og vil fortsatt være den mest utbredte nettleseren en god stund til.

Hva er vitsen med å diskutere fortidens problemer ?

Det er ikke et problem som er i fortiden enda. Microsoft må vise betydelig forbedring i forhold til patchevilje og reaksjonsevne med både IE6 og IE7 i 2007 før dette er historie. Og IE6 har behov for å bli patchet helt til Microsoft offisielt erklærer nettleseren som "unsupported", noe de neppe tør å gjøre før flere bedrifter har gått over til IE7 og markedsandelene til nettleseren synker til under 10%. Det vil kunne ta veldig mye lengre tid enn Microsoft (og alle webutviklere i verden) ønsker og håper på.

Lenke til kommentar
Sprøtt.... Nesten så jeg ikke tror på det.......... Virker jo veldig usannsynlig..

7670768[/snapback]

 

Hvorfor virker dette usansynlig? Microsoft er ikke kjent for å være kjappe med oppdateringer selv på ekstremt kritiske problemer.

7670845[/snapback]

Jammen granskogen a. Her er det tross alt snakk om sånn halveis passelig mange dager av et år.

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...