Gå til innhold

Ny informasjon om Shivering Isles (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sier noe, de har iallefall regnet med at man ikke bruker fast travel. det er helt sikkert.. Uansett blir det spennende å se om det faktisk klarer å få noe ut av dette. personlig syns jeg ikke at et sånt spill skal lokke med humor, men det kan være at de har klart å få en god historie morsom :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Om du gjør det godt, hintes det til at du kanskje kan ta over stillingen hans.

Hvis du kan ta over stillingen hans, blir du ikke Daedra Prince, da? Kanskje en senere ekspansjonspakke gir deg mulighet til å bli en av the Nine Divines?

Og denne ekspansjonen kommer vel ikke til 360, heller? Urettferdig for oss xbox-spillere... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Om man blir en av the Nine Divines, skulle det vel i teorien bli the Ten Divines, eller hur? :wee:

 

Og at ekspansjonen kommer til både X360 og PS3 er jeg så godt som 100% sikker på. Bethesda er nok litt for glad i pengene dine til at de stenger ute 50% av markedet sitt ;)

7663407[/snapback]

 

Ja, bra at de er glade i pengene mine! :thumbup: Og det jeg mente med å bli en av the Nine Divines var om du kunne bytte stilling med en av de! Hadde vært kult da... Få sitt eget Shrine og saker!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...