Gå til innhold

Ny LCD-serie for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det ser faktisk ut til å være bildet som er linket til fra pressemeldingen for 20-tommer. NEC er ofte sene ute med bildet, dvs. de er raske med pressemeldingen her i norden, gjerne før apparatet nedover mot hovedkontoret er helt med. Jeg mener jeg har opplevd dette før, og har måttet mase meg til høyoppløste bilder av riktig produkt som har ankommet en ukes tid etter pressemeldingen. Produktene er alltid klin like bortsett fra teksten :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Det står 6 ms i pressemeldingen. Jeg fikser dette i prisguiden :)

7639452[/snapback]

 

Ehh...i pressemeldingen så er det grå til grå responstid, mens i prisguiden så pleier reponstiden å være sort-hvitt-sort (ofte høyere). Nå står det at de to er like i på sida til 20WGX2 pro i prisguiden...dette kan ikke være riktig...

Lenke til kommentar

Da er altså responstiden redusert fra 12 ms til 6 ms i tillegg til usb og hdcp støtte. Den reduserte respontiden vil også føre til en endring i overdrive motoren. Har lest at man har ment at overdrive-motoren i gx2 kunne skape forstyrrelser/artifacts, så vi kan jo håpe at man har løst disse problemene med den nye modellen..

 

For min del har den manglende HDCP støtten vært største ankepunkt på den gamle modellen så syns denne ser riktig lovende ut

Lenke til kommentar
Da er altså responstiden redusert fra 12 ms til 6 ms i tillegg til usb og hdcp støtte. Den reduserte respontiden vil også føre til en endring i overdrive motoren. Har lest at man har ment at overdrive-motoren i gx2 kunne skape forstyrrelser/artifacts, så vi kan jo håpe at man har løst disse problemene med den nye modellen..

 

For min del har den manglende HDCP støtten vært største ankepunkt på den gamle modellen så syns denne ser riktig lovende ut

7639522[/snapback]

 

Responstiden er den samme på den nye som den gamle. Bare folka her som surrer litt med de to forskjellige måtene å måle responstiden på. 20WGX2 hadde også 6ms grå-grå.

Lenke til kommentar
Lurer på når gode gamingskjermer skal komme med 20" UTEN Widescreen......

7639573[/snapback]

 

Hva er galt med widescreen? Alle spill kjører jo glatt i det uansett, samt mye bedre visning i windows. Har forgjengeren til den som omtales her og den er helt rå. :)

7639653[/snapback]

 

Oppløsningen er mindre, og man mister deler av bildet oppe og nede. I tillegg scroller man mye mer opp og ned enn sidelengs (noe som knapt skjer på desktopen). Det er galt med ws..

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...