Gå til innhold

Omtale av Wii Sports (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pluss i margen for at du kan spille en mot en i samtidig, men det er stort sett det eneste positive ved denne hardtslående fiaskoen.

 

Du mener samtid? Eller er det noe jeg ikke forstår med den setningen?

7637123[/snapback]

Det er vel en "i" for mye der. Likevel halter setningen litt.

Lenke til kommentar

liker ikke at dere klager sånn på boksingen, med litt trening er kampene og slagene du utleverer alt annet enn tilfeldigheter! Kan være lurt å få sølv/gullmedaljer på treningsrommet først for å få dreisen på det..

 

Artig spill, noe som irriterer meg er at lillebror min har funnet en teknikk på bowlingen der han får strike så og si hele tiden slenger nesten kontrollen i taket og gir beng i hvordan det egentlig skal gjøres :) 260-70 i rekord på han så langt..

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Det var utrolig moro å spille spillet :) Og selv pappa har tatt opp kontrolleren igjen. Og det er Tennis som er favoritten :D

 

Min rangering:

Tennis

Boksing

Bowling

Baseball

Golf

 

Har greid å bli pro i bowling og tennis så langt ^^ Ikke spilt så mye siden Zelda har tatt mye tid...

Lenke til kommentar

Rent spillteknisk kan jeg være enig i karakteren, i at grafikken ikke er spesielt imponerende, holdbarheten alene er heller slapp og at den oppveiende faktoren er multiplayer i stua. Så fra en hardcoregamers synspunkt, som jo er Gamer.no's synspunkt, er det greit nok.

 

Men slik jeg ser det er det feil synspunkt, og omtalen klarer ikke å fange opp det geniale med spillet, som er det at det klarer å få folk som ikke normalt spiller tv-spill til å gjøre det likevel. Og dette er også et viktig poeng for mange hardcorespillere, som gjerne vil dele interessen sin med kjærester, koner, familie og ikkespillende venner. (Jeg personlig liker bedre en spillkveld som består av å se på kona spille Zuma og Crystal Quest på XBLA enn å sitte alene og komme seg gjennom Call of Duty 3...)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Kanskje ikke så rart at det ikke er med flere enn de spilla som er i den, det følger trosalt med wii konsolen

 

men du bør tenke på å skaffe deg innboforsikring før du fyrer opp. Du risikerer nemlig både knus og knas om fire tennisnerder skal hoppe rundt i stuen din

Da må man vell ødlegge for mer enn egenandelen som varierer fra forsikring til forsikring. Og viss noen begynner å kaste rundt på bærbaren min osv, så dekker nok ikke forsikringen det :p

 

Men uansett må jeg si at dette spillet og wii konsollen er ett must... jeg skal ha når de kommer tilbake i butikkene :D

Lenke til kommentar

Fikk Wii til jul, å har spilt det noen ganger hittil. Har prøvd tennis, boksing og golf. som anmelder sier om boksingen: kontrollene er lite responsive og kampen blir raskt et rot av tilfeldighet og frustrasjon. Jeg prøvde altid å treffe riktig, til riktig tid osv.. men det funka ikke, så det ble til at jeg ble stående der å slå med henda i et unødvendig raskt tempo. Overaskelsen var tennis, der fikk jeg mer følelse av at jeg virkelig var med enn på boksingen. Jeg synest kanskje spillet kunne fått litt bedre enn 6/10, men men.. Uansett: Wii!<3

Lenke til kommentar

Jeg synes og at gamer.no bør vurdere å trekke opp karakteren litt, er mange som er enige. 6/10 blir for lite, 8/10 blir nok for mye, ergo havner vi på 7/10, jeg vet ikke hvordan det er med dere i gamer.no når det gjelder karakterendringer, men det er jo kun et forslag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...