Gå til innhold

Fått Nokia Series 60 til jul?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den kan brukes til mye mer enn du aner. Her har du en oversikt over programmer, tips og triks for Series 60.

 

Les mer

7628009[/snapback]

 

Synd at dere ikke har tatt med og testet det som etter min mening er det beste og mest elegante kalenderprogrammet til Symbian 60, nemlig Papyrus fra SBSH Mobile software

 

http://www.sbsh.net/products/papyrus_symb/

 

mvh

Kenneth

Endret av kehans
Lenke til kommentar
Går det ann å bruke mye av det samme på det programmet somer på Nokia 6233? Det er jo en slik "arbeids" telefon.  Har nettopp kjøpt den, og det hadde jo vert artig med litt forskjellige muligheter med den da!

7635561[/snapback]

 

Hei!

Nokia 6233 har Symbian series 40 som operativsystem, tror jeg. Etter det jeg vet kan du ikke bruke programmer som er laget for series 60 på mobiltelefoner med series 40.

 

mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Synd at dere ikke har tatt med og testet det som etter min mening er det beste og mest elegante kalenderprogrammet til Symbian 60, nemlig Papyrus fra SBSH Mobile software

 

http://www.sbsh.net/products/papyrus_symb/

 

mvh

Kenneth

7628349[/snapback]

Ja, det er jo faktisk synd. Skal se om vi ikke får det oppdatert inn i kalendertesten eller i egen test en gang i nærmeste fremtid.

 

Går det ann å bruke mye av det samme på det programmet somer på Nokia 6233? Det er jo en slik "arbeids" telefon.  Har nettopp kjøpt den, og det hadde jo vert artig med litt forskjellige muligheter med den da!

7635561[/snapback]

6233 har Series 40, som kehans sier. Men det finnes en god del java-programmer som du kan bruke.

 

En del av Ukens perle-artiklene våre er for java:

http://www.amobil.no/search.php?stringQuery=ukens+perle+java

 

Det hadde vært kjekt med en lignende artikkel for eks. Windows Mobile baserte telefoner som HTC osv.

7638815[/snapback]

Windows Mobile har et lite marked i Norge, noe som er grunnen til manglende programvaretester. Men jeg vil påstå at det begynner å bli mer og mer interessant å utvide til programtester også til Windows :)

Lenke til kommentar
Det hadde vært kjekt med en lignende artikkel for eks. Windows Mobile baserte telefoner som HTC osv.

7638815[/snapback]

Windows Mobile har et lite marked i Norge, noe som er grunnen til manglende programvaretester. Men jeg vil påstå at det begynner å bli mer og mer interessant å utvide til programtester også til Windows :)

7639060[/snapback]

 

Jeg tror dette vil endre seg drastisk fort i løpet av 2007. Nettopp fordi eks. HTC begynner å komme med alternativer som er interresant å vurdere opp mot nettopp Series60 telefoner. Jeg har gått fra å vurdere N80, N95 og til å lande på HTC P4350.

 

Og jeg tror det er mange med meg som begynner å se dette nå. Skepsisen jeg har hatt og sikkert mange andre, til Windows på mobil vil nok løsne litt utover 2007.

 

EDIT:

Forøvrig viktig å si at jeg IKKE kjøper den pga windows mobile, men pga apparatet. Den kunne gjerne hatt symbian eller andre OS, men helst et som multitasker bra.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...