Gå til innhold

Informasjon om Oblivion-ekspansjon (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Ekspansjonen skal passe for alle figurer, uansett hvor kraftige de er.

 

Selvsagt passer den for alle, når de har et sånn latterlig level-system. :hrm:

 

Uansett, jeg tror ikke på dem. Jeg venter til ekspansjonen kommer ut, men belager meg på skuffelse. ALLE oppdateringene og små-ekspansjonene har vært skuffelser. De sier på forhånd at man vil kunne bruke ti timer på dem. Jomen sa jeg smør. Hvis man legger seg ned, og kravler hele veien, så kanskje man vil bruke fem timer totalt, men IKKE mer.

 

Vi får se om denne nye ekspansjonen vil være litt mer verdt pengene da. Håper på det beste, men frykter det verste.

Lenke til kommentar
Oh, gleder meg!

Men litt cheesy at vi skulle le like mye på ti timer her, som på 100 timer

med hoveddelen. Jeg mener, hvis spillet er tenkt å være morsomt har Bethesda

driti på draget.

7626789[/snapback]

 

Denne mannen snakker sannheten ganger uendelig.

 

Oblivion var bare ufrivillig morsomt grunnet elendige vitser og til tider uengasjerte stemmeskuespillere. Men det er jo helt naturlig, for hvis du har sittet en hel dag og spilt inn linje på linje med merkelig dialog da blir man til slutt uengasjert.

 

Håper virkelig de leier inn noen NYE skuespillere denne gangen også.

Endret av Hawko
Lenke til kommentar
Ja, litt kjipt at èn mann har stemmen til alle orkene, og to menn har stemmen til alle menneskene, osv. Blir "litt" ensformig i lengden.

7627997[/snapback]

 

Samme med Gothic III btw. + Orkene brøler likt 3 ganger på rad osv :hrm:

7630464[/snapback]

Er vel et generelt problem med å ta opp all dialog, blir veldig mye data av det, er flere GB med tale i OB og det er helt klart for lite. Det som iriterer meg mest er at stemmen varierer, spør en tigger om rykter og du får en totalt forsjellig stemme.

 

Mener at voice på alle dialoger sansynligvis er en tabbe i slike spill på grun av svakhetene.

 

Uansett denne expansjonen høres meget spennende ut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...