Gå til innhold

ATI R600 testet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er vell ikke lenge før det dukker opp et par smartinger i denne tråden som skal påpeke hvor katastrofalt det er at ati ikke har greid å få til et kort som yter mer en 10% bedre enn Nvidia sitt, for all del ikke glem :

 

*Dette er enda ikke offisielt.

*Ikke sikkert at dette er troverdig.

 

Og enda en gang, så påpeker jeg også at et skjermkort er mye mer en bare et nummer, det må en ordentlig gjennomgang av alle egenskapene før man kan vite hvor bra skjermkortet er.

 

Så, jeg avventer spent til det kommer offisielle reviews og informasjon ut.

Lenke til kommentar

Selv om det skulle vise seg at resultatene ikke er fri fantasi så tror jeg testen er utført med langt fra ferdige drivere. Regn med at en rekke spill vil yte betydelig bedre når R600 blir lansert. Regn også med at en rekke (ytelse- og kvalitets-messige) bugs vil fjernes før lansering.

Lenke til kommentar

Ati har dessvere skuffet en del med sine toppmodeler, så er vell på tide og sette inn foten og være med :)

 

Ser ingenting om hvor stort det er... det er det jeg er mest bekymra for, er redd for at det ikke får plass i kassa mi...

Blir nok ikke noe lavprofil kort nei :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

blir nok et 8xxx kort på meg uansett.. kjører et nforce mb nå (asus a8n-sli deluxe) og har hatt underlige opplevelser ved mix av chipset og grafikk-kort før.

 

uansett tror jeg denne testen kan være mer et pr-stunt enn en reell test. er jo plenty av muligheter til å optimere ett oppsett mot det ene eller andre kortet om man ønsker.

Lenke til kommentar
Ati har dessvere skuffet en del med sine toppmodeler, så er vell på tide og sette inn foten og være med :)

 

Ser ingenting om hvor stort det er... det er det jeg er mest bekymra for, er redd for at det ikke får plass i kassa mi...

Blir nok ikke noe lavprofil kort nei :p

7624297[/snapback]

 

Fortell meg når ATi sist skuffet med sin toppmodell?

En skal ikke se bort fra at det nå blir ett langvarig troneskifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...