Gå til innhold

Demo av Drømmefall: Den Lengste Reisen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom litt sent, men det er et godt spill :) God idé å legge ved hele spillet så man kan låse det opp hvis man liker det man ser.

7585569[/snapback]

 

Tja, god ide om ikke noen lager ett program som "låser" opp hele spillet uten å kjøpe det. Det er ett knallgodt spill ja!, Har nesten spillt gjennom det :)

Lenke til kommentar

Det ser ut som de tenker mer på spillbarheten disse norske spillelagerne :). Ikke som de jævla amerikanske suppehuene som tenker bare på grafikken og lager ai som og bugs som gir deg helt hetta.

 

Armed Assault er jo ikke amerikansk. BIS (Bohemia Interactive Studios) kommer fra Tjsekkia.

Men får teste ut spilllet senere i dag :).

Lenke til kommentar

Drømmefall er et flott spill, men for all del. Spill Den lengste reisen først, for en mer kontinuerlig historie. Forventer du ultrarealistisk grafikk vil du bli skuffet, men ser du på den samlede opplevelsen, blir du neppe misfornøyd. Limited Edition utgaven har også vedlagt en EP med tracks fra spillet, samt en nydelig art book.

 

Last ned demoen og prøv det uansett, om du liker eventyrspill.

Lenke til kommentar
Regner med at dette er den engelske versjonen? Eller er det mulighet for å velge under installasjon?

7588287[/snapback]

Du får både engelske og norske versjonen når du installerer. Man kan velge mellom engelsk og norsk lyd, og engelske og norske undertekster. Ihvertfall er det slik på min retail-versjon, som jeg tipper er identisk til denne versjonen

 

Håper forresten at Funcom lager siste spillet i trilogien, selv om forfatteren av historien har sagt at han vil legge ut historien på nettet i novelleform hvis det ikke blir spill. Blir liksom ikke helt det samme :/

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar

Tomt for brandwith på Gamer.no serveren?

 

Gamershell funker dårlig med en Download Manager, som betyr jeg har 900 MB of waste

fordi Gamershell serveren ikke vil gjenoppta linken :ermm:

 

Pga. så store demoer nå for tiden fatter jeg ikke hvorfor nettsider tar torrent mer i bruk. :(

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Morsom demo, minner meg mye om den følelsen jeg fikk da jeg spilte Den Lengste Reisen. Men hva skjer med The Ring greia? Syns bare det virket helt patetisk.

7625642[/snapback]

 

Du tenker på den lilla jenta? Annet at det er en liten jente, så har drømmefall og the ring svært lite tilfelles. Drømmefall er ikke et skrekkspill på noen måte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...