Gå til innhold

IE7 er nå oversatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synets IE7 har blitt bra og har brukt denne på engelsk en stund, på tide att den kom på norsk.

 

Er vel en del som holder seg til Opera og Firefox siden Microsoft har begynt med all denne valideringen for og få lov og installere... :innocent:

7583801[/snapback]

Valideringen er vel også bortimot den eneste virkelig nye "feature" med dette produktet :tease:

 

Tror det er andre grunner til at folk primært velger Opera eller Firefox. I mitt tilfelle har plattformuavhengighet og standarder mye å si. En annen ting er at de andre rett og slett var tidligere ute med disse funksjonene som IE nå omsider har fått implementert. Hvorfor plutselig konvertere tilbake til IE når man er blitt vant med tabs og andre nyttige ting i flere år i de andre browserne?

 

EDIT: Men positivt at den omsider har kommet på norsk, selv om det har tatt sin tid.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Er skikkelig skuffet over IE7. Den har kanskje blitt sikrere, men den rendrer fortsatt så utrolig mye fullstendig galt..

 

Kan ikke fatte at Microsoft har vært i stand til å nedprioritere IE sånn som de har gjort.. Når kom IE6? 2001? Om de den tiden hadde ansatt en utvikler i halv stilling burde det vært mulig å gjort mer enn dette! Istedenfor virer det som om de har brukt penger som stillinger der arbeidsoppgaven er å designe nye ikoner. :no:

 

Håper det snart kommer en ny versjon med mer nytt til webutviklere!

Endret av astrox
Lenke til kommentar
Det holdt i 2 minutter før noen kom slepende med enten Opera eller Firefox i en IE-tråd ja...

 

Det må jo være ny rekord her på forumet.

7583762[/snapback]

 

Skal disse være foruten, får man nesten sette opp en regel i begynnelsen av posten. Hvis ikke, får man tåle at andre kommer med svar som kanskje ikke er i samsvar med ønsket for tråden..

Lenke til kommentar

Av det jeg har opplevd til nå, så gjør IE7 trege maskiner supertrege. Krasjer mye oftere og takler dårlig når du åpner mange faner.

 

Njaaaa. Skeptisk, forventer faktisk mer når verdens største softwareselskap "slår på stortromma" og lanserer "ny" nettleser. Dette er i mine øyne ett dårlig forsøk på å "henge med gjengen" jeg gleder meg til det blir forbedret, raskere og takler tabbed browsing bedre.

Lenke til kommentar
er det ikke en ide å beholde IE6 som legacy nettleser for de sidene som kun fungerer med IE? eller er det slik at alle sider som er kodet for 5.5 og 6 fungerer like bra på IE7?

7585120[/snapback]

 

Nei, langt i fra etter mitt kjennskap. Det sies i webutviklerkretser at nå må man tilpasse nettsider til 4 standarder, dvs standarden, IE5.5, IE6 og IE7.

 

Men IE7 skal nå ha honnør for at den tross alt følger standarder langt bedre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...