Gå til innhold

Spill bort julen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bubblebreaker på Windows Mobile kan holde meg opptatt i mange timer:P Kunne aldri brukt 50,- på et spill til mobilen, men hver sin smak:)

 

Finnes GTA1 eller en klone? Og HL1/CS/Doom/Quake? Det kunne jo vært litt morsomt.

7581760[/snapback]

 

Inpoc er værst synes nå jeg. De selger spill til 70 kroner per stykk.

 

http://inpoc.no/shop/games/?showId=528124&...=&action=detail

Lenke til kommentar

Helt sykt med 70 kroner per spill! Man får jo ikke innstallasjonsfila heller når man bestiller et slikt spill, så man kan ikke dele det/ta det med videre hvis en får ny telefon.

 

Det verste er at de minste bruker opp kontantkortene sine på dette, og i flere tilfeller jeg vet om så fungerer ikke spillet selv om det skulle det. Og vil Inpoc/andre operatører gi tilbake pengene? Neida!

 

Dette gjelder annet innhold på mobil også. En mp3 ringetone på 20 sekunders lengde i crappy kvalitat til 30 kroner? Neitakk. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg synes nå at tetris er et kjempe bra spill, spesielt på mobil!!

7581615[/snapback]

Absolutt. Trenger ikke annet enn enkle

 

Finnes GTA1 eller en klone? Og HL1/CS/Doom/Quake? Det kunne jo vært litt morsomt.

7581760[/snapback]

Det finnes Doom til de fleste symbian-telefoner. Google it.

Megabra skjult reklame for Jamba det der. Hvor mye fikk Amobil for denne reklamen?

7582264[/snapback]

Hey! Det er reklame for gameloft også.

Det er faktisk bare deres spill som legges fram her.

 

Egentlig ganske tåpelig artikkel. Er ikke noe objektivt syn på noen av spillene.

Om du likte filmen, så vil dumest sannsynlig også like spillet.

WTF? Ja, jeg digga filmen. Betyr det at jeg vil like å styre pixler rundt på en liten skjetm? Det er to sterkt forskjellige ting!

 

 

Jeg håper nesten at de har fått penger for det her.

Lenke til kommentar

Det er sykt å betale for slike dårlige spill i det hele tatt. Opera Mini er et bra program. Forutenom det, blir jeg sjeldent imponert over noe i java. Verken programmer eller spill. Syns det er idiotisk å betale. Har et golf spill på mobiltelefonen min. Fordi den bruker Symbian, kan det kjøre mye bedre spill, og billigere spill. Og det er ikke noen gedigne pikselmonstre!

 

Finnes det bra spill til Symbian UIQ3? Hadde likt V-Rally. Syns det var veldig bra på P900 ;)

Lenke til kommentar
Helt sykt med 70 kroner per spill! Man får jo ikke innstallasjonsfila heller når man bestiller et slikt spill, så man kan ikke dele det/ta det med videre hvis en får ny telefon.

 

Det verste er at de minste bruker opp kontantkortene sine på dette, og i flere tilfeller jeg vet om så fungerer ikke spillet selv om det skulle det. Og vil Inpoc/andre operatører gi tilbake pengene? Neida!

 

Dette gjelder annet innhold på mobil også. En mp3 ringetone på 20 sekunders lengde i crappy kvalitat til 30 kroner? Neitakk. :thumbdown:

7582215[/snapback]

 

For ca et halvt år siden, så bestilte jeg et spill hos wapsiden til sonyericsson (til 30 kroner). Tror det var motogp3. Når jeg kom til siden der hvor jeg skulle hente spillet, så fikk jeg en beskjed om at det var feil på siden. Sonyericsson og netcom stjal pengene fra meg. Dagen etterpå tok jeg kontakt med begge bedriftene, og sonyericsson beklaget så mye og sendte meg en link til spillet.

 

Jeg synes at det dumt at de ikke har stabile nettider når unge "kontantkort" mennesker prøver å kjøpe spill. Sånnsett har egentlig Inpoc levert kvalitet 100% hele veien. Men i det siste har de begynt å ta ekstra betalt for det.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...