Prisen uten drikke var helt grei, kjøttet var veldig godt men var jo hakket opp til noe som minnet mer om kjøttdeig som blir litt for finmalt for min smak, jeg liker at det er litt bitter og ikke bare kjøttdeig. Sausen smakte helt standard, intet mer intet mindre (tok medium), mens pitabrødet virket nesten hjemmelaget og hadde god smak men var dessverre ikke mer enn halvveis sprøtt. Alt i alt av de bedre jeg har prøvd, men helt ordinær saus gjør at helheten ikke blir mer enn middels da den setter 90% av smaken og jeg begynner å innse at kebab i pita kanskje ikke er helt retten for meg da det stort sett er kun Hagan Pizza og Kebab som har klart å levere kebab i pita som jeg ikke føler blir en eneste stor suppe.
Det jeg mener med det er at når du får kebab servert i pita så ender du stort sett alltid med fuktig og bløt pita med diverse salat så fort som det øverste laget med kjøtt og saus er spist opp noe jeg ikke er noen større fan av. Hos Hagan Pizza og Kebab så tar de kjøtt og saus i bunn, salat i midten og mer kjøtt og saus på toppen igjen som gjør at jeg ikke sitter igjen med fuktig pitabrød og salat til slutt som stort sett havner rett i søpla, noe som er veldig positivt da sprøtt pitabrød med kebabsaus faktisk smaker kjempegodt.
Dette innlegget har blitt redigert av RamGuy: 7. mai 2012 - 15:47