Gå til innhold

Ny spesialutgave av 8800 Sirocco


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke lagt ut noe pris ennå, men siden det er en auksjon må man sikkert forvente en meget høy prislapp etterhvert. I tillegg er den jo meeeget eksklusiv, kun 10 stk. Det alene er jo grunn nok for mange til å punge ut mye penger. I tillegg til det igjen, går jo pengene til et veldedig formål, og da blir det straks litt lettere for noen å bruke såpass mye penger på en telefon.

 

Til artikkelen:

En ny spesialutgave? Finnes det spesialutgaver av Siroccoen fra før?

Lenke til kommentar

Feil i ingressen :p

 

En ny spesialutgave av Nokias 8800 Sirocco er født, men det finnes bare i ti eksemplarer.

 

Skal vel være: ... men det finnes bare ti eksemplarer. Eller: ... men den finnes bare i ti eksemplarer.

 

Skjønner egentlig ikke at så mange vil være interessert i denne. Men mindre du er et stort fan av Brian Eno, da. Kjøp heller en Vertu. Flere har den, men da er du iallefall sikret å få med en ekstrem god support. I tillegg syns jeg Vertu høres mye bedre ut en Nokia. Jeg forbinder plastik med Nokia, og titan med Vertu. Men så er det til syvende og sist akkurat det samme, da :p Vertu er vel et datterselvskap av Nokia? ;)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke lagt ut noe pris ennå, men siden det er en auksjon må man sikkert forvente en meget høy prislapp etterhvert. I tillegg er den jo meeeget eksklusiv, kun 10 stk. Det alene er jo grunn nok for mange til å punge ut mye penger. I tillegg til det igjen, går jo pengene til et veldedig formål, og da blir det straks litt lettere for noen å bruke såpass mye penger på en telefon.

 

Til artikkelen:

En ny spesialutgave? Finnes det spesialutgaver av Siroccoen fra før?

7548612[/snapback]

 

Her har du Sirocco i Lamborghini- og Aston Martin-utgaver: Link

 

...og her i diamant-utgave: Link

 

Ingressen er for øvrig rettet, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Verden ser aldri ut til å bli lei av Nokias 8800 Sirocco. Og nå kommer telefonen i enda en spesialutgave, denne gangen signert av komponisten Brian Eno.

 

Ehm.. Jeg er dritt lei denne mobilen nå.. Makan til melking av en modell... (Ja, jeg vet at Motorola er verre på denne fronten, men motorola sine mobiler er kul)

Lenke til kommentar
Verden ser aldri ut til å bli lei av Nokias 8800 Sirocco. Og nå kommer telefonen i enda en spesialutgave, denne gangen signert av komponisten Brian Eno.

 

Ehm.. Jeg er dritt lei denne mobilen nå.. Makan til melking av en modell... (Ja, jeg vet at Motorola er verre på denne fronten, men motorola sine mobiler er kul)

7549073[/snapback]

Kanskje du føler det slik men tror ikke jeg har fått en mer kvalitetsfølelse av enn mobil enn den der. Dessuten er kjøperne gjerne folk som vil skille seg ut og er villig til å betale mer så hvorfor ikke. Nokia er opptatt av å tjene mest mulig penger, akkurat som motorola som du tydeligvis forguder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...