Gå til innhold

Eksplosivt bilspill på XBLA (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig syns jeg spillet var dårlig og drit kjedelig..

7547326[/snapback]

 

Det er når du skriver noe slikt at du skal begrunne HVORFOR det er "dårlig og drit kjedelig". Hva var det du ikke likte? Vi andre likte heldigvis Carmageddon, og gleder oss til å teste dette spillet :)

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg spillet var dårlig og drit kjedelig..

7547326[/snapback]

 

Det er når du skriver noe slikt at du skal begrunne HVORFOR det er "dårlig og drit kjedelig". Hva var det du ikke likte? Vi andre likte heldigvis Carmageddon, og gleder oss til å teste dette spillet :)

7547489[/snapback]

 

Du kommer til å bli veldig skuffet hvis du har noen forhåpninger om at dette ligner Carmageddon, fordi det er ikke engang i nærheten. Jeg syns ikke det var noe artig fordi det rett og slett ser simpelt ut. Altså simple spill kan være morsomme de, men ikke dette. Det kan nok hende at noen syns det er morro, men ikke JEG.

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg spillet var dårlig og drit kjedelig..

7547326[/snapback]

 

Det er når du skriver noe slikt at du skal begrunne HVORFOR det er "dårlig og drit kjedelig". Hva var det du ikke likte? Vi andre likte heldigvis Carmageddon, og gleder oss til å teste dette spillet :)

7547489[/snapback]

 

Du kommer til å bli veldig skuffet hvis du har noen forhåpninger om at dette ligner Carmageddon, fordi det er ikke engang i nærheten. Jeg syns ikke det var noe artig fordi det rett og slett ser simpelt ut. Altså simple spill kan være morsomme de, men ikke dette. Det kan nok hende at noen syns det er morro, men ikke JEG.

7547841[/snapback]

 

Jeg trodde det var Carmageddon du omtalte som "dårlig og drit kjedelig" (særskriving)", men poenget mitt står fortsatt. Meninger må begrunnes for å bli troverdige.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...