Gå til innhold

Overklokket GeForce 8800 GTS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så synnes jeg det er mye likere om produsentene heller kommer med en 0db versjon, altså pure silence.

 

Selv om mange av dagens skjermkort er ganske stillegående så synnes jeg at de fleste produsentene kunnet ha sørget for enda bedre kjøling da fryden med å ha en stillegående maskin er helt utrolig.

 

Selv så holdt jeg på å gå bananas når vifta på min ICEQII gikk ad-dundas, tok ikke lange tiden før jeg kjøpte en ny kjøleløsning etter en runde med elendig kundeservice fra Netshop.

 

Og som sagt, dette kortet er jo like under GTX i pris, da kan man like godt slenge på 300 ekstra og få et sinnsykt bedre kort.

Lenke til kommentar
Ett klistremerke til 700 kroner (det du betaler ekstra i forhold til billigte 8800GTS), interesant eller ikke, det blir for dyrt for meg.

 

Tja, komponentene på GS kortene skal være ekstra seige og ofte kan de klokkes enda lenger en vanlig. Med andre ord muligheten for at GS kortet er en bedre klokker en et vanlig gts kort er stor.

Lenke til kommentar

Kjøp heller Club3D GeForce 8800GTS.. Koster jo, tja nesten 1000-lappen mindre..

 

Bytt kjøler (med tanke på at GainWard GeForce 8800GTS "Golden Sample" koster 1000kr mer, så vil du får de 1000 sparte kronene få takk i en nokså bra kjøler til Club3D sin isteden.. Du skal slite med å finne en kjøler (hvis ikke du skal ha et komplett vannkjølingsystem da) som koster 1000kr..

 

Vips, du har det samme kortet.. GeForce 8800GTS, ny kjøler.. Til under prisen du må betale for et GainWard GeForce 8800GTS "Golden Sample".. Og du kan klokke korte langt lengre enn hva GainWard har gjort..

 

Må helt ærlig talt si at GainWard GeForce 8800GTS "Golden Sample" er latterlig høyt priset.. Og som det nevnes her..

Sleng på fattige 300kr, så får du et Club3D GeForce 8800GTX kort isteden.. Og det drar jo langt mer, enn hva et GeForce 8800GTS kort har muligheten til, uansett kjøler eller produsent som har overklokket det..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

GS kortene klokker ekstra bra fra produsent, så muligheten for at GS klokker enda lenger igjen med vannkjøling er jo fortsatt der.

 

Disse er jo for spesielt intresrte, de kan også gi de 50 poengene ekstra for å få WR i 3dmark feks. ( men nå er jo ikke dette gtx, så da blir jo det et problem hehe)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Personlig så synnes jeg det er mye likere om produsentene heller kommer med en 0db versjon, altså pure silence.

7541480[/snapback]

Jeg tror det er langt utenfor rekkevidde med disse kortene så lenge de skal passe i standard kabinetter. Men om det kommer en nedklokket Go-versjon av disse med lav spenning for stasjonære PCer så kanskje det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...