Gå til innhold

Minside er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo finfint ut det her. Men er det slik at man må vente på pin-koder via posten, for jeg fikk ikke logget inn med de opplysninger jeg har tilgjengelig her hjemme. Samtidig er dette litt uklart, ettersom minside.no ikke forteller at pin-koder er sendt, men derimot bare at du må fylle inn en pin-kode som jeg ikke har..

 

??

Lenke til kommentar
Ser jo finfint ut det her. Men er det slik at man må vente på pin-koder via posten, for jeg fikk ikke logget inn med de opplysninger jeg har tilgjengelig her hjemme. Samtidig er dette litt uklart, ettersom minside.no ikke forteller at pin-koder er sendt, men derimot bare at du må fylle inn en pin-kode som jeg ikke har..

 

??

7528456[/snapback]

 

Pin kodene står på Skattekortene for 2007, disse skal være sendt ut til arbeidstakere i disse dager.

Lenke til kommentar

Dette har jeg ikke prøvd ut enda. Vi trenger kanskje ikke å være paranoide, og jeg kjenner ikke til løsningen annet enn at jeg så pinkodene som kom med det nye skattekortet. Hvordan fungerer dette? Er pinkoden som en fikk tilsendt nok til å etablere "konto/bruker" på systemet? For hvis så er tilfelle så kan en vel kanskje regne med at postkasse snoking kan bli mer utbredt.

 

Har selv opplevd at Selvangivelse har blitt snoket på en gang tidligere, og det er jo ingen hyggelig opplevelse akkurat. Kanskje det kun var ren nysgjerrighet som var motivet ved denne ene hendelsen. Fælt så nysgjerrige enkelte kan oppføre seg.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...