Gå til innhold

Tar opp kampen med iPod Shuffle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor i all verden vil de konkurere med ipod shuffle? er jo den mest håpløse mp3 spilleren som finnes.....

 

har selv en urgamel spiller på 128 mb, er mere enn nok vanskelig og finne den sangen jeg vil høre på. hvordan er det da når man har 1gb?. eller 15-20 album og bla igjennom

7527035[/snapback]

 

Poenget med Shuffle er at du ikke skal lete etter sanger. Du setter spillern i "shuffle" mode, trykker på play og hører på det spillern gir deg. Om du skal høre på spesifikke låter/album til enhver tid, så er nok ikke Shuffle ett produkt for deg, men det betyr ikke at andre ikke synes det er ett bra produkt. For ditt bruk vil jeg heller anbefale en 2nd gen Nano. Jeg synes iallefall de er helt geniale.

Lenke til kommentar

Hele dette "konkurrent til iPod"-styret skjønner jeg meg ikke på. Jeg har i hvert fall aldri sett en vaskemiddel-reklame hvor konkurrenten er navngitt. Det er alltid "konkurrerende produkt" som taper. Og det at Shuffle-konkurrenter er noe nytt er pur okseskit. Skjermløse MP3-spillere har alltid eksistert, og har levert akkurat samme opplevelse av det shuffle gir.

Det at Shuffle'n har shuffle-funksjon er ikke noe å hoppe i taket for.Jeg er ganske sikker på at absolutt alle MP3-spillere jeg noensinne har brukt har hatt denne (nødvendige)funksjonen. Hver gang f.eks. iTunes integrerer en funksjon som har eksistert i absolutt alle andre mediaspillere i minst 3 år(tenker da på gapless playback) blir det slått opp stort i alle mulige halv-dårlige nett-aviser, no. 1 dugg story på Digg etc, men hvis det blir introdusert i an annen(overlegen, I might add) avspiller er alt det får 2-3 svar i en forum-tråd her og der, og så er man ferdige med det, liksom.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

ipod - folk vet liksom ikke helt hva det er . jeg jobber i elektrobutikk, og mange foreldre kommer å spør om de skal kjøpe ipod eller mp3spiller til barna sine. hva er liksom greia med ipod? det er en mp3spiller som ikke er av aller beste kvalitet men som ser fancy ut og som er dyr i forhold til funksjonaliteten. apple har virkelig vært flinke med markedsføringen sin her, men når man leser slike artikler som dette - der "alle" mp3spillere er konkurrent mot nettopp ipod - og dens formål er å "utkonkurrere" ipod - så trenger jo ikke apple å gjøre mer, for avisa og journalisten hyper det mye mer opp enn det egentlig er. teit. få ipod ned på jorda igjen.

 

"ipod eller mp3?" haha...

Endret av misshelene
Lenke til kommentar
det er en mp3spiller som ikke er av aller beste kvalitet men som ser fancy ut og som er dyr i forhold til funksjonaliteten. apple har virkelig vært flinke med markedsføringen sin her,

Design > alt annet. iPoden er idiotsikker og ser veldig bra ut, derfor selger den.

Kvalitet, vel - har en 1g og 4g og begge funker enda.

At noen rapporterer at den går i stykker skyldes bare antall personer som har en. Hvis flere hadde hatt creative hadde flere opplevd at den hadde gått i stykker.

Lenke til kommentar

Det skal jaggu ikke mye til for å utkonkurrere en iPod hvis man hadde kjøpt de kun basert på hvor "mye" MP3-spiller du får per krone, men nå er det jo sånn at "alle" han iPod, og da blir det sett litt ned på å ha en annen MP3-spiller som ikke er like husren som iPod er. De andre har et image av å være såkalt "kronglete" å bruke fordi Ola Nordmann tror iTunes er en bedre måte å få musikk på spilleren sin enn Utforsker.

Lenke til kommentar
Det skal jaggu ikke mye til for å utkonkurrere en iPod hvis man hadde kjøpt de kun basert på hvor "mye" MP3-spiller du får per krone, men nå er det jo sånn at "alle" han iPod, og da blir det sett litt ned på å ha en annen MP3-spiller som ikke er like husren som iPod er. De andre har et image av å være såkalt "kronglete" å bruke fordi Ola Nordmann tror iTunes er en bedre måte å få musikk på spilleren sin enn Utforsker.

7529378[/snapback]

 

Det er flere enn bare ola og kari nordmann som synes det. Tallene taler for seg selv, også på verdensbasis. Nei, jeg er ikke apple addict, kunne faktisk ikke finne meg inn å kjøpe noe så properitert.

Rio karma er min favioritt :)

Lenke til kommentar
hvorfor i all verden vil de konkurere med ipod shuffle? er jo den mest håpløse mp3 spilleren som finnes.....

 

har selv en urgamel spiller på 128 mb, er mere enn nok vanskelig og finne den sangen jeg vil høre på. hvordan er det da når man har 1gb?. eller 15-20 album og bla igjennom

7527035[/snapback]

 

Som sagt, det er ikke en mp3 spiller for den som ikke liker all musikk han har på spilleren. For de som bruker den til å jogge o.l er den genial, tar liten plass og har masse musikk!

 

Jeg liker selv veldig godt det å bare høre på musikk, eller mer at musikken bare er der. Men merket det etter jeg fikk SE W850i har jeg begynt å lete etter sanger jeg vil høre i steden for å bare la spilleren spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...