Gå til innhold

Julekalender 2006 - vinnere uke 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Savner fortsatt tilbuds-julekalenderen. Er egentlig ikke spennende engang. Den gang kunne vi alle være vinnere, ikke bare en håndfull utplukkede..

7526546[/snapback]

 

Blir ikke alle vinnere tilfeldig plukket ut? Har nå deltatt en par år og svart på samtlige oppgaver i år. Faktisk har jeg lært en god del også.. hehe.

 

Synd at jeg ikke står på lista over vinnere, kunne godt tenkt meg mer RAM.

 

Og til alle som vant, grattis! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Faen! Ikke denne gangen heller? Neste gang jeg skal fylle inn konkurransene skal jeg ikle meg en rustning av hestesko og ete en diett bestående av 4-kløvere. :)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk skikkelig glad for at jeg ikke vant denne uken siden jeg ikke "trengte" noe av det som ble gitt bort. Jeg håper alle som vant kan kose seg med ny HW i julen, og at nissen lar meg vinne når de skal lodde vekk 2gb DDR1 ram, eller evt et artig AM2 hk eller noe som gjør at jeg med god samvittighet kan handle litt mer hw..

 

God jul, og gratulerer til de som vant!

Lenke til kommentar

mener å ha svart riktig på allt. Bortsett fra den som brickhead nevner for jeg sjekket også siden til Apevia...

Så har igrunn full pott da, men ingen gevinst. Ikke fattern heller som jeg har hjulpet... hmm kjipt! satser på at flaksen min ligger i flax julekalenderen min. Er bare 2 engler unna 50k!

Lenke til kommentar
mener å ha svart riktig på allt. Bortsett fra den som brickhead nevner for jeg sjekket også siden til Apevia...

Så har igrunn full pott da, men ingen gevinst. Ikke fattern heller som jeg har hjulpet... hmm kjipt! satser på at flaksen min ligger i flax julekalenderen min. Er bare 2 engler unna 50k!

7530906[/snapback]

 

Jeg mangler bare 7 nisser eller noe sånt for å vinne 500k! :green:

 

 

Let's face it; hva skal to jenter med både vannkjøling og DDR2-800 ram? :tease:

Lenke til kommentar
hehe det der var litt... eh hva er ordet jeg leter etter? forutintatt?(er det ett ord?) hmm nei var kansje ikke det, sjåvinistisk? nei kansje ikke det heller...

hmm...

 

(tror jeg må slutte å bruke "fremmedord")

7532835[/snapback]

 

Fordommer, eller kanskje heller stereotypier eller "kjønnsroller" er mer passende... :hmm:

 

 

Whatevah, mitt nye navn er Else :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...