Gå til innhold

Superjappens førstevalg i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen telefon! Synd den mangler UMTS, men for lengre batteritid er det et lite tap for meg. Jeg vil bruke EDGE eller WiFi der andre bruker 3G.

 

Dessuten er Edge mye mer utbredt her til lands en 3G.

 

Eneste negative er prisen. Den ligger rundt 5000,- som bare er 1000,- fra TyTn. Og uten 3G og med halve prosessorkraften er det en litt for stiv pris.

 

Jeg aventer med spenning hvilke abbonementer denne vil sponses med! Jeg tror dette blir min neste telefon og kanskje den ligger under juletreet til meg selv.

 

Forskjellen i prosessorkraft fra TyTn fører til bedre batterilevetid noe som er meget kjærkomment. Derimot kanskje synd at Skype blir litt tungt å dra på denne. Ellers skulle PU være mer en kraftig nok sies det i utenlandske tester.

 

Det sies at denne er en oppgradering fra 9100, men jeg synes det minner mer om en raffinert utgave av TyTn!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mine to forsøk med skype gav hvertfall helt uaktuelle resultater, hvor siste forsøk var i september i fjor. Inngående lyd var relativt OK, men utgående fra ikke-eksisterende til fryktelig hakket og forsinket.

Når det gjelder XviD kjørte jeg i går en benchmark i TCPMP på en XviD jeg selv har transkodet til 320x240, og den ble avspillt i 127%, så den har plenty kraft til filmer i skjermens native oppløsning, men prøver du å laste inn en vanlig 350MB serie-episode med tre ganger oppløsningen blir det ikke et fint resultat. Men pocketdivxencoder (eller direkte mencoder som jeg gjør slik at jeg kan starte flere encodinger på en gang) transkoder lett og raskt slike filer for deg.

 

Om du har et ønske om å bruke skype er vel TyTn et bedre valg, selv om den er skummelt dyr..

 

Men hva med å sende en PM til Glofi og be han om å komme med mer informasjon om det han skriver i posten lengre opp, og høre med han om skype o.l. er mulig på 4350?

Lenke til kommentar
Mine to forsøk med skype gav hvertfall helt uaktuelle resultater, hvor siste forsøk var i september i fjor. Inngående lyd var relativt OK, men utgående fra ikke-eksisterende til fryktelig hakket og forsinket.

7698980[/snapback]

Nå var vel ikke P4350 kommet i september (TyTN kom jo halvveis ut i August)? Og siden den gang skal også "Skype for low CPUs" ha blitt oppgradert. Dessuten er det mulig å overklokke OMAP prosessoren om man på død og liv vil kjøre Skype (og det ikke fungerer uten).

 

Men TyTN er kjappere, det er det ikke noe å legge skjul på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...