Gå til innhold

Video fra Age of Conan: Hyborian Adventures (Video/PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns løpe animasjonene er ganske slik det skal være jeg..

 

Må huske på att de har motion captured en kar med masse armour på. Og det syns jeg løpinga viser der. En fyr som faktisk har endel kilo på seg som prøver å løpe med dette.

 

Det jeg likte mest var lys settinga, og vannet på de nye bildene/filmen.

Det har blitt helt utrolig bra, mye bedre enn jeg noengang hadde forestillt meg ett MMO kunne ha.

 

Jeg drev stadig å trudde att jeg måtte klø meg litt på øret av de hersens fluene som fløy rundt... hehe

 

Erling, klapp litt for deg selv og arbeids kollegaene dine!

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
kan ikke gamer få denne på siden dems  så jeg kan laste ned, alt jeg får er den lille saken, og den er ikke bra nok til å se noe på

7508852[/snapback]

Dette er et eksklusivt opptak Gamevideos.com har gjort, så vi går ut i fra at det ikke vil være spesielt gunstig for oss å legge det ut hos oss.

 

Men du er klar over at det ligger linker til større versjoner hos Gamevideos.com?

Lenke til kommentar
Ligger et Video Interview (HD) på IGN nå, tror det er litt nytt, skal se nå

7515620[/snapback]

Den er også ny ja. Mest interessant fordi den viser magi for første gang (en Herald of Xotli), men viser seg at noen av animasjonene antageligvis bare er midlertidige.. noe folk flest på Age of Conan forumene syns er bra, da vi ble litt skuffet av hvor lys og blinkende magien ser ut til å være :)
Lenke til kommentar
Ligger et Video Interview (HD) på IGN nå, tror det er litt nytt, skal se nå

7515620[/snapback]

Den er også ny ja. Mest interessant fordi den viser magi for første gang (en Herald of Xotli), men viser seg at noen av animasjonene antageligvis bare er midlertidige.. noe folk flest på Age of Conan forumene syns er bra, da vi ble litt skuffet av hvor lys og blinkende magien ser ut til å være :)

7515881[/snapback]

 

 

Det jeg liker med den IGN filmen, er også det att man spiller med tastatur og mus der virker det som.. :p

Lenke til kommentar

Ny developer vid ute:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/ageofconanh...ures/media.html?

 

Det var for en tid tilbake en debatt om skribenter på gamer.no her på forumet. Debatten begynte med spørsmålet om nynorsk eller ikke, og endte opp i en mer seriøs debatt om spilljournalistikk. Denne vid'en er etter min mening et skoleeksempel på god spilljournalistikk....:

Gamespot har satt seg godt inn i spillet på forhånd. Gamespot stiller spørsmål som gir reflekterte svar og formuleringer majoriteten av fansen ikke har hørt før.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...