Gå til innhold

Symantec saksøker pirater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norton er et grusomt produkt, kan ikke forstå nytteverdien av å belaste kunder med det, men selvsagt så passer det godt til folk som har kjøpt piratversjonene og viste om det.

 

Makan til makkverk skal man se lenge etter, personlig så tok det omtrent 5 minutter med bruk av Norton og alle pop-ups at jeg fjernet programmet fra maskinen jeg jobbet med og fikk overbevist eieren til å kjøpe nod32.

Lenke til kommentar

Enig med de fleste tidligere i tråden; Symantecs produkter er generelt sett forferdelige å ha med å gjøre og fungerer latterlig brukeruvennlig; og at det er flott at denne piratgruppen er på vei ned.

Jo flere av de som tjener på å piratkopiere andres arbeid som forsvinner jo mindre oppblåst blir "piratproblemet" i det hele og vil forhåpentligvis være med på å gjøre temaet litt mindre "oss mot dem".

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Betrakter Norton som et virus i seg selv. Du skal være ganske uheldig å få et virus som infiltrerer seg så dypt i maskinens register som Norton gjør. Samt du skal være ganske uheldig for å få et virus som trekker like mye ressurser samt driver bakgrunnsoppgaver i hytt å gæver. Ikke nok med det men du skal være uheldig for å få et virus som blokkerer ut så mange andre programmer fra å gjøre sin oppgave som norton gjør.

 

Konklusjonen min er.. Er man redd for virus hjelper det ihvertfall ikke å innstallere et av de verste på markedet.

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte meg en Acer-maskin, fikk jeg med Windows XP samt. en haug bundla programvare, og der var Norton inkludert.

 

Gikk så langt at jeg kjøpte meg en OEM-versjon av XP, formaterte disken og installerte clean. Norton er et virus i seg selv, ja.

 

~ loathsome :)

7515548[/snapback]

 

Trengte du å kjøpe en helt ny OEM-versjon da? Har alltid opplevd at du kan bruke lisensnummeret på OEM-stickeren klistret på pcen med en "original" Microsoft OEM XP cd. Hvis du ikke har media så er jo saken litt annerledes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...