Gå til innhold

Rekordsalg av Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde Nintendo valgt å sende ut 200k maskiner i Storbritania hadde de vært solgt ut også. Samme med Microsoft og deres X360 i fjor tør jeg tippe.

7490296[/snapback]

Er enig med deg. Vil tru at alle dei nye konsollane kunne selt mykje meir om det hadde vore fleire tilgjengeleg. Men no er det ikkje salet dei første vekene som er viktig, men over konsollens levetid. For ikkje å gløyme at talet på selde spel og tilbehør betyr mykje.

Lenke til kommentar

Er utrolig fornøyd med min wii, og det tror jeg de fleste som har en også er.

 

Det blir litt usaklig at den som tydeligvis ikke har en wii kommer med en uttalelse som Odin sin. Prøv for du kritiserer.

 

Jeg har aldri prøvd gears of war f.eks. og uansett hvor mye jeg hater microsoft og deres 360, så inrømmer jeg at det spillet ser fabelaktig ut.

 

Synes usaklig, dårlig begrunnede argumenter er et stort problem i dette forumet, det må være mulig å se litt objektivt på ting, og la folk glede seg over de konsollene de har, uten å syte og mase.

Lenke til kommentar
Er utrolig fornøyd med min wii, og det tror jeg de fleste som har en også er.

 

Det blir litt usaklig at den som tydeligvis ikke har en wii kommer med en uttalelse som Odin sin. Prøv for du kritiserer.

 

Jeg har aldri prøvd gears of war f.eks. og uansett hvor mye jeg hater microsoft og deres 360, så inrømmer jeg at det spillet ser fabelaktig ut.

 

Synes usaklig, dårlig begrunnede argumenter er et stort problem i dette forumet, det må være mulig å se litt objektivt på ting, og la folk glede seg over de konsollene de har, uten å syte og mase.

7492562[/snapback]

 

Kunne virkelig ikke være mer enig. Alle som har litt vett i skallen skjønner det at alle konsollene har mye bra, men også en del dårlig. det faktum at man selv liker en best, gjør ikke automatisk andre dårlige.

 

Og prøv Gears of war! Det spillet og Viva Pinata gjør X360 til en mye kulere konsoll! :-)

Lenke til kommentar
Jobber gamer.no med en Wii-anmeldelse?

7492644[/snapback]

Vi anmelder spillene, ikke maskinen. Vi kommer nok til å legge ut noen tanker om maskinen mot slutten av måneden, når erfaringene fra lanseringsspillene har fått synke inn litt. Men det blir ikke snakk om å gi den noen karakter. Det er som kjent spillene som definerer en hver konsoll, og det tar erfaringsmessig lang tid før man ser en konsolls virkelige potensiale :-)

Lenke til kommentar
Jobber gamer.no med en Wii-anmeldelse?

7492644[/snapback]

Vi anmelder spillene, ikke maskinen. Vi kommer nok til å legge ut noen tanker om maskinen mot slutten av måneden, når erfaringene fra lanseringsspillene har fått synke inn litt. Men det blir ikke snakk om å gi den noen karakter. Det er som kjent spillene som definerer en hver konsoll, og det tar erfaringsmessig lang tid før man ser en konsolls virkelige potensiale :-)

7492877[/snapback]

 

 

Correkt me if im wrong, men har konsollen noen gang hatt potensiale? er vell knapt bedre en ps2?(kansje litt kraftig påstand, men sammelignet med de 2 andre store, er det slik)

 

Then agian, Kontrollsystemet og spillene(som du nevner) har stort potensialet.

 

Etter hva jeg har lest så er folk oppglødd, engasjert og veldig fornøyd med kontrollsystemet. Som virkelig er revlusjonerende.

 

Jeg synes alt med wii er en kjærlighets erklaring som Nintendo har gitt til sine fans, og jeg er veldig glad at den er her, selv om jeg ikke har tenkt å kjøpe den selv.

 

En "svak" konsoll, gjør fokuset på spillene større. Er det ikke nettop fokus på spillene med den gode "kvaliteten" vi savner? Og er mange som savner det.

Lenke til kommentar

La meg argumentere for han:

 

1: Det er da klart Wii har potensiale?

Grafikk: Kan du finne en eneste av de nyere konsollene hvor launch-titlene var mer grafisk imponerende enn de som kom i slutten av levetiden?

Gameplay: Skal ikke mye til for å lage en bedre versjon av Sports. Flere spill, skikkelig highscore, internettspilling og å kunne kjenne forskjell på flere typer "slag" eller "kast" i spill.

Spill: Det kommer flere Virtual Console-spill hver uke fremover

 

Og at konsollen ikke er bedre enn PS2 er jo bare tull. Hva tenker du på nå? Grafisk? Da har du klart, på tross av all mediadekningen, å bomme på hele poenget med Wii. Gameplay? I beg to differ.

Lenke til kommentar

Correkt me if im wrong, men har konsollen noen gang hatt potensiale? er vell knapt bedre en ps2?(kansje litt kraftig påstand, men sammelignet med de 2 andre store, er det slik)

 

Hva mener du egentlig med "potensiale"? Teknisk kraft? Salgstall? Markedsandel?

 

På det første punktet er vel Wii Gamecube 1.5, men på pkt 2 og 3 kan den vise seg å løpe forbi ps3 og 360.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...