Gå til innhold

Nye oppdateringer fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er litt betenkelig at en medieavspiller skal trenge kritiske sikkerhetsoppdateringer...

Det er mer betenklig at kritiske oppdateringer ikke blir utført. Forleden var det sikerhets-problemer meden ann en spiller. (Husker ikke hva den het)

 

Forøvrig gikk oppdateringene fint denne gangen også.

7489946[/snapback]

 

Ja, det er sant, men det er en irriterende trend at det er kritiske sikkerhetshull i all verdens type programmer, skulle gjerne sett devar litt mer forsiktige når det gjelder enklere programmer som ikke i utgangspunktet er nettrelatert.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nå er det snart på tide at Microsoft lager en ordentlig avinstalleringsrutine for Outlook Express. Den som ligger innebygget nå i OS'et fjerner helst bare småting som stier og sånt noe, og det ligger da mye rester igjen av OE på systemet ditt om du velger en slik avinstalleringsjobb.

 

Microsoft burde nå innse at e-post systemer som lagrer e-post på en server som er tilgjengelig fra internett, ala Gmail, Hotmail, Yahoo Mail med mange flere har kommet for fullt og er her for å bli. VI TRENGER IKKE OUTLOOK LENGER MICROSOFT.

 

Det er gjerne bare noen få brukere samt en del bedrifter som benytter seg av Outlook og Outlook Express likevel. Jeg er blitt ordentlig lei av å måtte laste ned sikkerhetsoppdateringer for Outlook Express til mitt system. Og når det gjelder Usenet News støtte, så har tilsvarende forandring skjedd der med alle typer Forum som lever rett i forskjellige nettsteder. Selv om det ennå er litt aktivitet på Usenet så er den funksjonaliteten i Outlook også lite brukt blandt de fleste vil jeg hevde. Dessuten kan en installere eget program for å støtte Usenet om en ønsker, da det finnes mange Usenet klientprogrammer allerede å få helt gratis.

Lenke til kommentar
Nå er det snart på tide at Microsoft lager en ordentlig avinstalleringsrutine for Outlook Express. Den som ligger innebygget nå i OS'et fjerner helst bare småting som stier og sånt noe, og det ligger da mye rester igjen av OE på systemet ditt om du velger en slik avinstalleringsjobb.

 

Microsoft burde nå innse at e-post systemer som lagrer e-post på en server som er tilgjengelig fra internett, ala Gmail, Hotmail, Yahoo Mail med mange flere har kommet for fullt og er her for å bli. VI TRENGER IKKE OUTLOOK LENGER MICROSOFT.

 

Det er gjerne bare noen få brukere samt en del bedrifter som benytter seg av Outlook og Outlook Express likevel. Jeg er blitt ordentlig lei av å måtte laste ned sikkerhetsoppdateringer for Outlook Express til mitt system. Og når det gjelder Usenet News støtte, så har tilsvarende forandring skjedd der med alle typer Forum som lever rett i forskjellige nettsteder. Selv om det ennå er litt aktivitet på Usenet så er den funksjonaliteten i Outlook også lite brukt blandt de fleste vil jeg hevde. Dessuten kan en installere eget program for å støtte Usenet om en ønsker, da det finnes mange Usenet klientprogrammer allerede å få helt gratis.

7492032[/snapback]

har mange Outlook Express, og bruker det. Og er lei av sånn spam som inlegget ditt utgjør. Du kan kjøre hvilket som helst gratisprogram du vil, og ingen blander seg borti det.

Lenke til kommentar
Nå er det snart på tide at Microsoft lager en ordentlig avinstalleringsrutine for Outlook Express. <klippet vekk overflødig tekst. Benytt snapback om du vil se hele>

7492032[/snapback]

har mange Outlook Express, og bruker det. Og er lei av sånn spam som inlegget ditt utgjør. Du kan kjøre hvilket som helst gratisprogram du vil, og ingen blander seg borti det.

7497841[/snapback]

Du må gjerne kalle det Spam. Microsoft utsetter mange brukere for unødige sikkerhetshull når de ikke kan la brukeren fjerne programvaren. Det er mitt syn på saken. Skulle gjerne ønske at Microsoft lot brukeren bestemme mer hvilke deler av Operativsystemet som kan velges å innstalleres eller ei. Konkurrenter til Windows OS'et har hatt dette lenge. Men jeg er allerede meldt inn i klubben "Windows-avhengig". Så du blir ikke kvitt mine innlegg sånn med det første nei.

 

Det er mye Microsoft ennå kan forbedre seg på. Håper bare de tar oppfordringene som kommer fra oss brukere på alvor.

Lenke til kommentar
Jeg søkte etter IE7 og WMP11 på microsoft.no men wmp11 var jo bare på beta sto det, eller tar jeg feil? og jeg vil jo egentlig ha alle programene mine på norsk i og med at jeg har original Win Xp Pro Norsk Edition
til denne sida og velg norsk frå menyen der.

7497854[/snapback]

 

 

Og windows media player 11 her er på norsk? og om du vett om internett explorer 7 har komt på norsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...