Gå til innhold

Kulturo: Nytt Dr. Dre-album til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste høst kommer trolig Dr. Dres nye album "Detox" ut. Albumet er den første langspilleren fra NWA-eren og produsentikonet siden 1999.

 

Les mer

7483096[/snapback]

Hehe litt rart etter at han sang dette:

 

Forgot About Dre:

I ain't havin that

This is the millenium of Aftermath

It ain't gonna be nothin after that

So give me one more platinum plaque and fuck rap

You can have it back

Lenke til kommentar
Neste høst kommer trolig Dr. Dres nye album "Detox" ut. Albumet er den første langspilleren fra NWA-eren og produsentikonet siden 1999.

 

Les mer

7483096[/snapback]

Hehe litt rart etter at han sang dette:

 

Forgot About Dre:

I ain't havin that

This is the millenium of Aftermath

It ain't gonna be nothin after that

So give me one more platinum plaque and fuck rap

You can have it back

7485416[/snapback]

 

Han sa jo også før "2001" at han var ferdig med rap, og skulle skifte stil, slutte å være gangsta og alt. Men det ble det jo absolutt ingen ting av...

Lenke til kommentar

Det er som Black Sabbath det. De har hatt 10 fravel-turneer. Det er sikkert lett å si at man skal gi seg etter neste plate. Men så kommer all promoteringa, gjest på Letterman og Jay Leno, alle festene, plateslippet, hitlisteplasseringer, award-shows..da skjønner de bare at de ikke KAN slutte, at det er dette de lever for og av. Hva skal han gjøre hvis han ikke er plateprodusent? Det er vel alt han har gjort siden han ble voksen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Når en er perfeksjonist som Dr. Dre kan en ikke regne med å få et album hvert år. Det tok en del år mellom The Chronic og 2001, og det ville være å tro på julenissen at det skulle komme et nytt i år 2002. Det er slik Andre Young vil bli husket om 50 år. Mannen som ikke var veldig god til å rappe, men som allikevel bare har klassiske album på samvittigheten.

 

Litt stort forventningspress er det på doktoren, men det er jeg overbevist om at han klarer det.

Lenke til kommentar
Det er som Black Sabbath det. De har hatt 10 fravel-turneer. Det er sikkert lett å si at man skal gi seg etter neste plate. Men så kommer all promoteringa, gjest på Letterman og Jay Leno, alle festene, plateslippet, hitlisteplasseringer, award-shows..da skjønner de bare at de ikke KAN slutte, at det er dette de lever for og av. Hva skal han gjøre hvis han ikke er plateprodusent? Det er vel alt han har gjort siden han ble voksen.

7485809[/snapback]

 

Det har aldri vært snakk om at han skulle gi seg innen musikken, så vidt jeg vet, men at han var ferdig med "the rap game", han ville finne på noe nytt, men fortsatt musikalsk. Men kanskje han ikke fikk det til? Kanskje pengene talte for sterkt for fortsat gangsta-fokus?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hører stadig rykter om at skiva kommer i løpet av året, men det må jeg nesten tro når jeg får se det. Hvor lenge har jeg venta, 6-7 år?

 

Noe sånt ja, er enig med deg, han utsetter det hele tia..

Men i og med at han har brukt så lang tid så må det være bra

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...