Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det alltid så mange som WHINER om at det er så lett å finne svarene? Hvis det er så forferdelig at det faktisk er lett å finne svarene kan dere bare la vær og svare. Cluet her er jo og bli trekt ut av alle de som har rett svar, ikke være så selvgod og komme med den daglige kommentaren "svarene i dagens luke var altfor lette" Say it to somebody who cares..

Lenke til kommentar
Hvorfor er det alltid så mange som WHINER om at det er så lett å finne svarene? Hvis det er så forferdelig at det faktisk er lett å finne svarene kan dere bare la vær og svare. Cluet her er jo og bli trekt ut av alle de som har rett svar, ikke være så selvgod og komme med den daglige kommentaren "svarene i dagens luke var altfor lette" Say it to somebody who cares..

7473536[/snapback]

 

Fordi når det første blir gjort til en konkuranse, og det er på en "nerdeside" som dette er det forventet at vi skal få en liten utfordring. Og jeg personlig synes det er en del av det som er kjekt med akkurat dette; Nemlig å måtte lete litt etter svarene ;)

Det er flere ganger jeg har synes svarene var ganske lette å finne, men jeg har ikke sagt noe i diskusjonstråden av den grunn, tenkte bare at jeg skulle gi en tilbakemelding om at det var altfor lett denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Det er flere ganger jeg har synes svarene var ganske lette å finne, men jeg har ikke sagt noe i diskusjonstråden av den grunn, tenkte bare at jeg skulle gi en tilbakemelding om at det var altfor lett denne gangen ;)

7474006[/snapback]

Alltid en eller flere som syns det er altfor lett vet du. Når disse sier fra hver gang blir det mye whine ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...