Gå til innhold

Julte opp Nokia 5500 Sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. Syns ikkje dette er så spesielt. Min 6280 tålte ein god del før den tok kvelden, blandt anna eit fall på 4-5 meter, som den ikkje tok nokon skade av. Vatn tålte den og, saken skrudde seg av, men etter ein kort oppladning var den tilbake i god gammal form.

 

Eg trur at det har mykje med flaks å gjere når uhellet er ute og ein skadar mobilen. Sjølv ein telefon som ikkje er skapt for å tole noko, kan i slike tilfeller overleve alvorleg mykje.. Medan telefonar som er rekna på å tole mykje, kan vere "uheldige" og ikkje tole noko særleg.

Lenke til kommentar
Virkelig en prestasjon av Nokia å lage en telefon som tåler såpass, og så glemme vannsikkert lim til tastene. :thumbdown:

7455627[/snapback]

 

Jepp...men når man først driter seg ut kan man jo legge seg flat og sørge for at verkstedet de på sine hjemmesider oppgir som rett adresse for reklamasjon faktisk yter service og ikke krever penger for å bytte et deksel uten dagesvis med venting.

Lenke til kommentar

Akk.

 

Husker de dagene jeg ønsket ny mobil.

Hadde sn Siemens C60 som jeg kastet rundt omkring over store asfalt-plasser. Det eneste som skjedde var at dekselet knakk litt. Argh.

 

Husker også jeg badet med min K700i. Riktignok bare i ferskvann og i 4-5 sekunder, men husker jeg var fortvila. Var ikke mer enn 2-3 uker siden jeg hadde brukt 2200-2300 kroner på den.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Vel...brukte min en helt vanlig i to måneder og den tålte ikke det. Hele matten med knappene på løsnet. Så nå blir jeg uten telefon i flere dager siden dette ikke kunne gjøres med en gang av verkstedet med mindre jeg betalte for det. Kjempeservice!

7453861[/snapback]

 

Samme her. Hele matten løsnet etter 2 mnd bruk. Dårlige greier.

Lenke til kommentar
Vel...brukte min en helt vanlig i to måneder og den tålte ikke det. Hele matten med knappene på løsnet. Så nå blir jeg uten telefon i flere dager siden dette ikke kunne gjøres med en gang av verkstedet med mindre jeg betalte for det. Kjempeservice!

7453861[/snapback]

Samme har skjedd med min.Det verste er jo at det skjedde på nytt igjen 2 mnd etter at matten var byttet.Tror jeg skal heve kjøpet,denne holder ikke mål.
Lenke til kommentar
Jepp...men når man først driter seg ut kan man jo legge seg flat og sørge for at verkstedet de på sine hjemmesider oppgir som rett adresse for reklamasjon faktisk yter service og ikke krever penger for å bytte et deksel uten dagesvis med venting.

7456773[/snapback]

Som nevnt i annen tråd er det ditt eget valg at du ikke sendte mobilen til mpx, for deres kostnad. Det er ikke Nokia sin feil at mpx smålurte deg litt der kanskje.

 

Imponerende hvor mye den tåler, samtidig merkelig og dårlig med taster og annet som faller av.

Lenke til kommentar

Som nevnt i annen tråd er det ditt eget valg at du ikke sendte mobilen til mpx, for deres kostnad. Det er ikke Nokia sin feil at mpx smålurte deg litt der kanskje.

 

 

 

Sant...men hadde vel neppe tatt noe kortere tid det. Leste på forumet om en annen som hadde samme problem og som stakk innom Nokia verksted lokalt og fikk dette fikset mens han ventet. Hadde kanskje derfor litt store forventninger til servicen på nokias servicestasjoner.

 

Problemet når man krevet betalt for å ta en garantisak på sparket er at noen dermed automatisk må vente lenger. Slik undergraver man systemet med at ting på garanti skal fikses gratis og man får et A og B lag av kunder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...