Gå til innhold

Kulturo: Hitman uten Vin Diesel


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vin Diesel er verdt null og niks, han er ikkje nokon god skodespelar, og er i alle fall ikkje lurt å setje i ei rolle der ein skal prøve å vere elegant, kald og kalkulerande. Har ikkje sett så mange filmar med Timothy Olyphant, men om han har spelt i mange drittfilmar, gjev det han ikkje dårlegare utgangspunkt enn Vin, som ikkje akkurat har spelt i få drittfilmar heller.

Lenke til kommentar

greit nok at noen av diesel sine filmer kan diskuteres om er bra eller ikke, men ikke glem pitch black. er en av mine favoritt filmer. knockaround guys og den der han spiller spesial purk som tidligere har vært gatepøbel er også bra filmer med diesel.

 

er dog litt gretten fordi han la riddick sagaen i grus ved å lansere en oppføler til pitch black som gikk helt bort i fra den første filmen. ikke at jeg direkte mislikte filmen, men ville heller sett at de gjorde noe annet, som å lage ekte film av dark fury f.eks.

 

men nå er jeg veldig oftopic her. sorry

 

hva tror dere om han som spiller michael scofield i PB som hitman? eller kanskje lex luthor fra smallville? (jeg suger på å huske skuespiller navn :p)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...