Gå til innhold

Mer Ultra fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig imponert over de to første..

 

Morsom designløsning, og imponerende at til tross for relativt gode spesifikasjoner OG at mobilene har dualface så er de bare 1 cm tykke.

 

De er nok noe større enn hva jeg tenker når jeg ser på de, ettersom videomodellen har veldig stor skjerm, men likevel bra.

 

Mulig jeg har misforstått Ultra-konseptet, men er hele poenget at de skal være tynne? Disse heter jo "Ultra Music", "Ultra Video" og "Ultra Messaging". Ser at de og er tynne, men trodde de bare trengte å være ultra innenfor ett felt, om dere skjønner? De første som kom i ultraserien hadde vel ikke noe ekstra navn enn Ultra, eller?

 

Ble litt rotete forige avsnitt, men klarer enkelt og greit ikke å få det bedre ned :/

 

Fine mobiler, grensesnittet blir avgjørende..

Lenke til kommentar
Det er én ting, dog. Hvordan tror dere en av alle best grunnleggende telefonfunksjonen vil være, nemlig SMS?  Blir det ikke enten latterlig små bokstaver eller utrolig dårlig oversikt?

7430621[/snapback]

Tenkte akkurat det samme. Tror ikke det blir den beste sms-telefonen, men på den andre siden så har vel samsung aldri hatt det stemplet.

 

Men pene telefoner, og utrolig morsome løsninger. Gleder meg til å få prøve en slik en. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...