Gå til innhold

Video fra Halo 3 (Video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyyyyyyy satan for en tøff film! Og for en kvalitet! Rart at de klarte å putte 1 minutt med tilnærmet HD-kvalitet inn i en 50mb stor fil! :ohmy:

 

Den videoen der fikk meg forresten til å tenke litt: En Halo-film ville jo definitivt blitt best om den hadde blitt laget i 100% CGI, à la Final Fantasy-filmene. Det hadde vært utrolig tøft. :love:

Lenke til kommentar
Jeg har da aldri sagt at reklamefilmen ikke er CGI. Jeg sa bare at det hadde vært tøft om de kunne lage Halo: The Movie som en slik animasjonsfilm.

Mente ikke til deg ;)

Men var bare så vi slipper all den " så syyyyk in-game grafikk" gnålinga...

 

Og reklamen er filmet og animert, derfor ett så sinnsvakt godt utseende og mye mer naturtro enn ren animasjon.

 

Håper de blander animasjon og "live action" slik som de har gjort i denne traileren og i Halo Wars traileren hvis de lager en film! :dribble:

Lenke til kommentar
hmm filmen er vel bare om "før" det har vel ikke noe med 3en å gjør får han fikk jo hjelmen på seg nå så det må vært før "Halo" beynnte liksom  :roll:

7430125[/snapback]

 

Hvorfor? Han hadde jo bare mistet hjelmen etter å ha blitt slått i svime av en granat eller noe sånn.

 

Jeg tviler på at han en vakker dag bare fant en hjelm og plutselig ble Master Chief, om det er det du prøver å si.

Lenke til kommentar
hmm filmen er vel bare om "før" det har vel ikke noe med 3en å gjør får han fikk jo hjelmen på seg nå så det må vært før "Halo" beynnte liksom  :roll:

7430125[/snapback]

 

Hvorfor? Han hadde jo bare mistet hjelmen etter å ha blitt slått i svime av en granat eller noe sånn.

 

Jeg tviler på at han en vakker dag bare fant en hjelm og plutselig ble Master Chief, om det er det du prøver å si.

7430556[/snapback]

 

 

hmm ja kansje du har rett der :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...