Gå til innhold

Design inntar skrivebordet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem har sagt at en hub må være firkantet? LaCie Huby er en kombinert FireWire- og USB-hub med et spesielt design.

 

Les mer

7420346[/snapback]

 

Kul den der da... bra at det kjem nye designeting inni det teknologiske med, sånn at ikkje alt ser ut som d samme.. d e bare kjedeli meina no ej...

Men kanskje litt skeptisk til korsen det ser ut da... virka ikkje som den mest geniale utforminga. Kan kanskje vere litt vanskeli å koble til ting osv...

Lenke til kommentar

Så morsom ut den, men det ser jo ut som mange av kontaktene er han og ikke hun? Trodde poenget med en USB hub var at man kunne kople han-kontakter inn i den slik som de fleste enheter blir levert med.

 

Forøvrig kan jeg ikke fordra kabelrot så jeg liker jo helst løsninger hvor dette er gjemt helt bort så jeg slipper å se på masse kabler.

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg en Router som så ut som en hvilken som helst pynte gjennstand! Her står den oppe på en seksjon i stua og ser grell ut.. Feks. så kunne den vært kamuflert som en bilde ramme, rammen kunne vært anntenna og det elektoniske gjemt bak.. ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...