Gå til innhold

Test: Samsung X510


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maskinvare og tilbehør: Det kan se ut som om det er noe galt med 3D-grafen. Feks fikk SE W300i langt over 0 når dere testen den.

 

Søndag får du ikke lov til å stille inn på vekking.
Nektet den?

 

Kamera: Hele teksten linker til større versjon av bildene, kanskje dere skal avslutte tagen?

 

Hvorfor to av fem på kamera når bildene er dårlige selv til krympet VGA å være?

 

 

Og om det virkelig er mulig å lage en så halvferdig, lite gjennomtenkt telefon, hvorfor får den terningkast to?

Lenke til kommentar

Herregud for en elendig telefon he-he. Hva er vitsen med å gi ut noe slikt i dag hvor konkurransen er så stor? Skulle tro de ikke var interessert i å selge noen av den, og hva i all verden har Samsung's folk tenkt på denne gangen? Ho-ho, dette er noe av det mest håpløse produktet jeg har sett på lenge. En telefon som ikke engang duger til å snakke i.... :!:

Lenke til kommentar

Det virker ut som mobilprodusenter driter ut telefoner uten å lese testene til amobil.no ;-) same shit diffrent wrapping. Syns egentlig Samsung er ganske eksepsjonelle til dette også.

 

De skal på en måte hele tida komme med det hotteste selv om de små viktige detaljer blir oversett.

 

Det er mulig jeg er kresen når det gjelder slikt da fordi jeg har jo sett i det store utlandet at forhandlere er smarte til å skjule hva som er nytt og hva som er gammelt og mange forbrukere ser KUN på designet uavhengig av finesser og slikt.

 

Er desverre slik at man kan enda finne "nye" Nokia-telefoner enkelte steder som kanskje er 3-4 år gamle som designmessig fortsatt er pene for folk :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...