Gå til innhold

Sony dropper Gran Turismo HD (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg så dette, begynte jeg å le...

Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3!

7399810[/snapback]

Du droppar PS3? Hadde du planar om å kjøpe ein?

 

Novel, for meg er dette eigentleg like greit, det var først og fremst GT5-demoen eg var interessert i i GTHD. No blir han altso gratis. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Om det kommer et GT5 så blir i alle fall jeg å investere i en PS3. Playstation som Nintendo har alltid had en og annen tittel som appelerer sterkt til meg, og GT franchisen er noe som appelerer til meg.

 

Gjør ikke noe at det blir utsatt for min del. Så får jeg råd til å spare meg opp til en PS3. Er nok dessverre ingen titler som frister noe serlig ved PS3 lanseringen.

Lenke til kommentar

Er det en stor "by" hvor du kjøper inn all slags biler, fra små Minier til svære beist? Kjøper du deler og racer i ufattelig mange løp? Tar du forskjellige sertifikater for å åpne andre løp?

 

Jeg bare spør, men om det ikke er tilnærma lik GT spillene så er jeg ikke mye interesert. Spiller litt GTR jeg, men selv det er ikke tilnærma så fantastisk som GT spillene.

Lenke til kommentar
Er det en stor "by" hvor du kjøper inn all slags biler, fra små Minier til svære beist? Kjøper du deler og racer i ufattelig mange løp? Tar du forskjellige sertifikater for å åpne andre løp?

 

Jeg bare spør, men om det ikke er tilnærma lik GT spillene så er jeg ikke mye interesert. Spiller litt GTR jeg, men selv det er ikke tilnærma så fantastisk som GT spillene.

7400327[/snapback]

 

 

Sjekk her du, så skjønner du ;)

 

Forza 2 trailere

 

Det er de samme gutta i teamet som lagde GT 1 og 2. I Forza har du masse modifisering og tilpassing av bilene i tillegg til GT gameplayet.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Når jeg så dette, begynte jeg å le...

Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3!

7399810[/snapback]

 

Det er altså Sonys problem at du dropper PS3? Kanseleringen av GT HD, fører til at Gran Turismo 5 slippes tidligere.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Når jeg så dette, begynte jeg å le...

Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3!

7399810[/snapback]

 

? Du vet at Gran Turismo HD egentlig er bare en modifisert versjon av Gran Turismo 4. Det representerer på ingen måte Playstation 3 overhodet.

Gran Turismo 5 som de fortsatt vil utvikle har alltid vært ment som den ekte oppfølgeren. Gran Turismo HD bare demonstrerte hvordan delvis hvordan nesten GT vil bli.

Lenke til kommentar
Når jeg så dette, begynte jeg å le...

Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3!

7399810[/snapback]

 

? Du vet at Gran Turismo HD egentlig er bare en modifisert versjon av Gran Turismo 4. Det representerer på ingen måte Playstation 3 overhodet.

Gran Turismo 5 som de fortsatt vil utvikle har alltid vært ment som den ekte oppfølgeren. Gran Turismo HD bare demonstrerte hvordan delvis hvordan nesten GT vil bli.

7403246[/snapback]

Jeg er bilspillfanatiker, og det spillet så bra ut. Men nå frister TDU mye mer...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...