Gå til innhold

Bad Axe 2 lover rå overklokking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten sammenligning mellom dette kortet og P5B DLX @ xtremesystems

Ser ihvertfall at en har fått FSB'n opp til 475..

 

Får surfe litt rundt og se om jeg finner mer info..  Hadde egentlig bestemt meg for å gå for P5B når jeg ramler over til C2D.

7393287[/snapback]

 

2,8 V på minnet ja, :dribble: på hket mitt så er maks 2,4 V...

 

Men kor lenge vil Rammen leve med 2,8V?

Lenke til kommentar
De der kjøleribbene var sexy ^^

7393429[/snapback]

 

Var litt redd for evnt plass de overlater til CPU kjøler, men så et bilde på XS der en kjørte med Tunic Tower 120 og da går det vel greit ;)

7393618[/snapback]

 

 

Ser på den svære passive kjøleren midt på hket rett ved siden av cpuen. Kommer ikke den plasseringen til å gi store problemer ang. nye kjølere? tviler på at et svært tower får plass akkurat der. :hmm:

7395649[/snapback]

 

Nå quoter jeg meg selv, og kan i tillegg legg til dette bildet.

Ser ut som det går bra. :)

Lenke til kommentar
De der kjøleribbene var sexy ^^

7393429[/snapback]

 

Var litt redd for evnt plass de overlater til CPU kjøler, men så et bilde på XS der en kjørte med Tunic Tower 120 og da går det vel greit ;)

7393618[/snapback]

 

 

Ser på den svære passive kjøleren midt på hket rett ved siden av cpuen. Kommer ikke den plasseringen til å gi store problemer ang. nye kjølere? tviler på at et svært tower får plass akkurat der. :hmm:

7395649[/snapback]

 

Nå quoter jeg meg selv, og kan i tillegg legg til dette bildet.

Ser ut som det går bra. :)

7395764[/snapback]

 

det går bra så lenge finnene ligger høgare enn ribba på hket..

Lenke til kommentar

Har 1'ern her selv, generelt sett fin den. Men ikke noen overklokker (nå spiller ikke det noen rolle da jeg har et budsjett av den typen man kan forvente av en 13-åring og ikke tar sjansen på å drepe noen komponenter, men uansett). Har vært klar over 2'erns eksestens ganske lenge, og er i likhet med alle andre imponert over at Intel plutselig legger opp til overklokking. Kanskje de forbød det i Netburst-tiden fordi de ikke orket alt kjøret med at folk fikk overoppheta CPUer og måtte ta dem på garanti...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...