Gå til innhold

Wii-suksess i USA (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei no begynner virkelig alt i magen ape seg rundt altsaa. Paa dette tidspunktet neste uke trur eg at eg faktisk har seglet om grunnet lanseringen som sniker seg inn.

7389953[/snapback]

Tenker selv å hamstre noe beroligende... :wee:

 

Det hadde vært knall om Goldenye kommer til VC, da vet jeg en rekke personer som kommer til å hoppe i taket! VC blir nok populært for min del hvertfall, gleder meg!

Lenke til kommentar
Nei no begynner virkelig alt i magen ape seg rundt altsaa. Paa dette tidspunktet neste uke trur eg at eg faktisk har seglet om grunnet lanseringen som sniker seg inn.

7389953[/snapback]

Tenker selv å hamstre noe beroligende... :wee:

 

Det hadde vært knall om Goldenye kommer til VC, da vet jeg en rekke personer som kommer til å hoppe i taket! VC blir nok populært for min del hvertfall, gleder meg!

7390604[/snapback]

 

Tenker jeg er først ute, har gådt i konstant valiumrus en stund nå siden jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn Wii. Så neste Torsdag på denne tid setter jeg en overdose med Valium for å roe nervene ned, og klare å sitte såpass stille at jeg ikke gir utslag på Richers skala.

 

Er så mange herlige titler som kommer over VC over tiden at jeg blir bare mo i knærne. 6 konsoller i 1 maskin, dvs tilsammens 7 konsoller til under 3 lapper! Ekke det herlig så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...