Gå til innhold

Lanserer ny Opera Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt Opera 3.0 (beta 1 og beta 2) i ca fire uker, og programmet viser helt klart at mikrobrowsing kommer til å eksplodere. RSS-leseren er feks mye bedre enn alle andre RSS-lesere på mobilen jeg har prøvd, alle snarveier er godt gjennomtenkt, content folding reduserer unødvendig scrolling og forsiden med Google-felt samt et annet søkefelt der du kan legge inn søkemotorer fungerer glimrende. Også spennende med full støtte for sikre sider. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også testet betaversjonen den siste måneden og er veldig fornøyd med denne utgaven av Opera Mini. Syntes den er overlegen alle browsere du får til mobiltelefoner, hvor mine favoritter ellers er Nokia sin nye i Symbian 60v3 og Opera i fullversjon for PPC og Symbian.

 

Hastigheten til Opera Mini er overlegen, den takler de fleste sider på en veldig bra måte og med den nye rss-leseren er det blitt fantastisk enkelt å få oversikt over nye artikler uten å måtte besøke en haug med avisforsider o.l.

 

Bruker den mye på min SE K800i og har ikke funnet noen problemer overhodet, anbefales på det sterkeste om du skulle ha behov for en nettleser til mobilen din! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...