Gå til innhold

TEST: Creative Zen V Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende at det medfølger kun USB-lader på de nye Flash-spillerene.  :roll:

7377180[/snapback]

 

Creative Vision M. Følger det med en vanlig lader :thumbup:

 

Men er den tilsvarende bra/bedre enn iPod?

7377531[/snapback]

 

Lurer på det samme...

 

Zen V plus er jo mye bedre enn Nano på alle områder (kansje uten om design), men Hw.no ga Nano 5 smilefjes :no:

 

Sjønner ikke hvor ikke Zen V Plus får 6 (eller minst 5) smilefjes då... :hmm:

Lenke til kommentar
Creative Vision M. Følger det med en vanlig lader  :thumbup:

Nei, kjøpte min for en måned siden, da var det ingen lader. Bare sånn du kobler til PC.

7378107[/snapback]

Når jeg kjøpte min fikk jeg med lader.

 

Batteritid er vel noe lengre på nanoen, 15 vs 24 timer

 

Leste dette på TV2 Nettavisen.no

 

God spilletid

Creative oppgir spilletiden til 15 timer, og dette ser ut til å være praktisk avspilling, ikke bare hva du teoretisk kan oppnå. Kapasiteten har blitt målt til rundt 21 timer under ideelle forhold.

 

Link

 

Så det er ikke så veldig stor forskjell på spilletiden :)

 

Det var noen som etterlyste noen finere bilder. :p

 

creative_zen_v_biki_255467a.jpg

Endret av 2 Fast 4 Biltema
Lenke til kommentar

Jeg har en 2 GB non-Plus versjon av denne (video og radio var ikke så viktig) og er fornøyd med den bortsett fra at første gang jeg skulle lade den så knærta den Dinovo Bluetooth hub'en min som var koplet på samme USB kanal bakpå PCen min. Heldigvis skal Logitech sende meg replacement da det visstnok var garanti på dette.

Lenke til kommentar

Ganske enig der. Virker som folk ofte tror at en mp3 spiller må ligne på ipod eller så er det ikke noe bra saker, noe som vi ser mange av produsentene også har tatt inn over seg ved å kopiere designet.

 

Personlig har jeg aldri likt iPod av en enkel årsak - den støtter ikke WMA. Det er absolutt no-way at jeg gidd å encode alle CDene mine i enda et format og ei heller akseptabelt å re-encode det jeg har hvis sw gjør det når man kopierer musikken over. På tide til og med Macintosh innser at WMA formatet er kommet for å bli og sluker stoltheten sin og lisenserer teknologien hos Microsoft. Tross alt sitter 90% av befolkningen med en eller annen windows maskin og mange av disse ripper musikken til WMA - som forøvrig er et mye bedre format lydmessig enn MP3, samt at encodingen går mye raskere.

 

Derfor ble det en Creative Zen V på meg i stedet. Og den låter egentlig veldig bra hvis man benytter et godt sett med hodetelefoner på den. Nøytral lyd ikke noe disco-mikkmakk-equalizet dritt.

Endret av johncl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...