Gå til innhold

Ble millionær med Second Life (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inneholder noe voksent innhold ja :innocent:

 

 

 

Jaja.

 

Finnes også databutikker i spillet. Selv har jeg laget den gule greia over hodet mitt.

Faktisk veldig enkelt å bygge ting \ bevege seg rundt omkring i spillet når man har prøvd seg litt frem og tilbake i det. Er også fysikk i spillet som er ganske artig.

 

 

 

edit: i bilde nr 1 er ikke alle teksturene lastet ned enda, og det er ganske mange som skal lastes ned når man er i et digert kjøpesenter. (Hvor nesten alt er gratis)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg måtte prøve SL jeg også, men får ikke installert det.

Får en feilmelding om at jeg; er på en "limited account" og må bruke en "administrator account" for å kunne installere spillet. Problemet er at jeg er på Admin kontoen min, har prøvd å laste ned på nytt, opprette en admin konto til og installere der, men fortsatt samme problem.

 

Noen andre som har vært bort i dette?

Lenke til kommentar

Nøyer meg med å si at når en skjønner mulighetene som ligger i SL, får en bakoversveis, og at mangelen på "pen grafikk" har med limitations i simmene å gjøre. Dessuten ville det kræsjet samtlige PCer om folk fikk bygge så stort og flott med så tunge teksturer de bare ville, noe de til dels allerede kan. En kan bruke ganske skarpe teksturer om en vil.

 

SL er tungt, det er ikke noe for en gammel maskin. Det har live video, audio, alt du ser er dynamisk (folk kan bygge et hus eller hva de nå vil mens du ser på, og det kan være ganske interessant og lærerikt). Du vil alltid se nye skikkelser, folk som har laget nye helt unike klær eller andre ting til sine karakterer. Og når du tror du har sett alt, vil du se noe du aldri hadde drømt om.. :)

 

Jeg håper morgendagens MMORPG spill vil låne ideer fra SL, som paa en maate er som en provekanin.. *hvordan i svarte klarte jeg aa slaa tastaturet over til engelsk...~

Lenke til kommentar

Testa det litt nå, og det tar _evigheter_ før det man ser blir klart.

han loader hele tiden, hakker som fy med all grafikk og alt på LOW..

 

Rimelig teit at spillet tar så liten plass, og at alt dermed må streames fra nettet..

 

men gjorde noe morsomt sammen med en kompis :)

Møtte på en fyr med bil, så satt kompisen min sei inni bilen, og jeg oppå taket ^^

 

da virker ikke alt som det skulle og bilen kunne ikke kjøre..

 

plages sjåføren lenge med dette, og han ble til slutt dritsur, gikk ut av bilen og begynte å skyte på oss :!:

Lenke til kommentar
Testa det litt nå, og det tar _evigheter_ før det man ser blir klart.

han loader hele tiden, hakker som fy med all grafikk og alt på LOW..

 

Rimelig teit at spillet tar så liten plass, og at alt dermed må streames fra nettet..

 

men gjorde noe morsomt sammen med en kompis :)

Møtte på en fyr med bil, så satt kompisen min sei inni bilen, og jeg oppå taket ^^

 

da virker ikke alt som det skulle og bilen kunne ikke kjøre..

 

plages sjåføren lenge med dette, og han ble til slutt dritsur, gikk ut av bilen og begynte å skyte på oss :!:

7379827[/snapback]

Så er det våpen der?!

Men med hakkinga er det ikke verdt det?

Lenke til kommentar
Jeg er ingen grafikkhore, men når grafikken ser så tragisk ut som det der... Da er jeg bare glad jeg ikke har prøvd det. Jeg får si meg tilfreds med å glede meg over at andre faktisk finner glede i dette spillet.

7379094[/snapback]

Jeg forstår deg, det er jo som med Runeescape. Suger og ser verre ut.

 

Dette er nok bra men ikke noe for meg...

7379786[/snapback]

 

Vel, Runescape er jo helt nettbasert da. Kan ikke forvente noe av det.

Lenke til kommentar
Testa det litt nå, og det tar _evigheter_ før det man ser blir klart.

han loader hele tiden, hakker som fy med all grafikk og alt på LOW..

 

Rimelig teit at spillet tar så liten plass, og at alt dermed må streames fra nettet..

 

men gjorde noe morsomt sammen med en kompis :)

Møtte på en fyr med bil, så satt kompisen min sei inni bilen, og jeg oppå taket ^^

 

da virker ikke alt som det skulle og bilen kunne ikke kjøre..

 

plages sjåføren lenge med dette, og han ble til slutt dritsur, gikk ut av bilen og begynte å skyte på oss :!:

7379827[/snapback]

Så er det våpen der?!

Men med hakkinga er det ikke verdt det?

7379868[/snapback]

 

Er tydeligvis våpen ja :)

 

hakkingen ødelegger 95% av spillbarheten.. blir nokk ikke å spille dette noe serlig..

 

skulle heller vært litt av samme system som WoW der man legger inn de fleste tingene på pc'en, og slipper å downe dem hele jævla tiden..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...