Gå til innhold

Nå kan alle mobiler få IP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nå kan alle mobiler få IP" - Ikke for å være pirkete, men slike overskrifter er med på å bidra til folks begrepsforvirring. IP er ikke ensbetydende med IP-telefoni (og det vet nok forfatteren også godt). De fleste telefoner kan uansett få IP over GPRS/3G fra før (men kanalen er ikke veldig egnet for IP-telefoni pga. forsinkelser). Hvorfor ikke bare skrive IP-telefoni når det er det som menes.

Lenke til kommentar
"Nå kan alle mobiler få IP" - Ikke for å være pirkete, men slike overskrifter er med på å bidra til folks begrepsforvirring. IP er ikke ensbetydende med IP-telefoni (og det vet nok forfatteren også godt). De fleste telefoner kan uansett få IP over GPRS/3G  fra før (men kanalen er ikke veldig egnet for IP-telefoni pga. forsinkelser).  Hvorfor ikke bare skrive IP-telefoni når det er det som menes.

7376072[/snapback]

 

Svært godt poeng. Dette er den typen overskrifter vi finn i VG når dei vil blåse opp ei eller anna teit sak. Det er over hovudet ikkje naudsynt her på amobil.no.

 

Blir litt som folk som seier eg har kjøpt meg ein MP3, når dei meiner MP3-spelar. Ikkje at eg irriterar meg stort, men mange veit faktisk ikkje at dei seier feil.

 

 

Ellers er dette ei god nyheit, var litt lei meg då eg måtte gi avkall på wifi pga pris, og deretter øydela høve for IP-telefoni.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...