Gå til innhold

Guide: Et friskere skrivebord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UltraMon er en god del bedre enn MultiMon. Den har flere funksjoner og integreres mye bedre inn i Windows. Det er trist å si det, men MultiMon er rett og slett for stygg og treg. UltraMon koster dessverre noen kroner, men hvis du har brukt det litt så forstår du ikke hvordan du klarte deg uten!

 

Hvordan er det forresten med Vista? Har den støtte for flere taskbars, eller må man kjøpe tredjeparts-programvare for å få fullt utbytte av skjermoppsettet sitt?

Lenke til kommentar
Det er ikke bare bare å begynne med dette her. Man kan ikke regne med at alle desse programene er av detgode. Brått sitter du med spam, virus, ormer og dritt

7350299[/snapback]

 

Javel? Er det noen konkrete programmer av disse du tenkte på som er infisert av noe?

 

AtW

7350312[/snapback]

Alle programer/nettsteder der du mågi fra deg e-mailadressen er en potensiell fare. Også diskusjon.no :cool:

Lenke til kommentar

Finnes det ett greit program som kan vise flere klokker samtidig (flere tidsoner), som en kan justere hvilken sone en ønsker på hver enkelt, og også hvor mange klokker en har. gjerne ett program som ligger i eller nær systemtray, og som ikke ruver for mye?

Endret av G
Lenke til kommentar
Finnes det ett greit program som kan vise flere klokker samtidig (flere tidsoner), som en kan justere hvilken sone en ønsker på hver enkelt, og også hvor mange klokker en har. gjerne ett program som ligger i eller nær systemtray, og som ikke ruver for mye?

7350721[/snapback]

Det finnes ihvertfall ett i den sjangeren, som er et virus/eller hva man skal kalle det.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare bare å begynne med dette her. Man kan ikke regne med at alle desse programene er av detgode. Brått sitter du med spam, virus, ormer og dritt

7350299[/snapback]

 

Javel? Er det noen konkrete programmer av disse du tenkte på som er infisert av noe?

 

AtW

7350312[/snapback]

Alle programer/nettsteder der du mågi fra deg e-mailadressen er en potensiell fare. Også diskusjon.no :cool:

7350609[/snapback]

 

Alle programmer er en potensiell fare,uansett om man må gi ifra seg noe som helst, det ligger litt i at det er eksverbar kode. Men det gir jo ikke så mye mening å bare advare mot programmer generelt, hvilke av disse mener du er et problem, og hvilke av de må man levere fra seg email-adressen for å bruke?

 

AtW

Lenke til kommentar

Equerm og Sveinsel: Jeg vil gjerne vite hva dere har røyka, pris og hvor dere har fått tak i det for dere har tydeligvis dratt på tur langt utenfor virkelighetens grenser.

Jeg syns denne guiden var noe tynn, og dekket bare extra-programmer. Dere kunne heller bruke guiden Pessimisten linker til. ikke noe av det som er i artikkelen endrer windows så drastisk som å legge inn en visual style. nei, du trenger ikke betale for bedritne programmer som WindowBlinds eller StyleXP. en liten patch av uxtheme.dll så du kan bruke usignerte Styles er alt du trenger for å nyte en radikalt forandret(utseendemessig) opplevelse av kjedelige Windows. Jeg personlig har ikke hatt Luna på PCen min siden 2003, og visst faen er jeg glad for det.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...