Gå til innhold

Priskrigen er i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...jeg sender stort sett bare sms, så det lønner seg allikevel ikke for mitt bruk... Har hatt Chess, får snart NetCom Youngtalk + Smsmania, så er jeg sikret max 400,- ^^

Pleier å komme på ~1.000,- nå, nesten bare sms :-/

7345620[/snapback]

Hvor mange SMS sender du per måned?

Hva slags Chess abbonement har/hadde du?

Lenke til kommentar

Jeg syns at netcom fortsatt er best. Jeg hadde en netcom active talk tidligere og min snitt regning var på kr 2000,- og jeg bytter over til Netcom Owners Business og per dags dato så pleier jeg å få en snittregning på kr 800. Eneste forskjel i tilleg til regning er at jeg ringer enda mer men allikvel for ikke høyere regning.

Lenke til kommentar

Ownersbuy Basic er faktisk ganske bra, spesielt hvis du ringer mye til andre Owndersbuy-kunder og bruker mobilen mye generelt :)

 

Hvis du ikke ringer til andre Ownersbuy-kunder må du ringe ganske mye for å spare penger kontra OneCall Faktura.

 

Det vil si at hvis du sender 3 meldinger per dag, må du ringe 500/600 minutter (16/20 minutter fordelt på 20/6 samtaler per dag, OB har lav startpris, derfor sparer man mer ved korte samtaler)

Lenke til kommentar
...jeg sender stort sett bare sms, så det lønner seg allikevel ikke for mitt bruk... Har hatt Chess, får snart NetCom Youngtalk + Smsmania, så er jeg sikret max 400,- ^^

Pleier å komme på ~1.000,- nå, nesten bare sms :-/

7345620[/snapback]

Hvor mange SMS sender du per måned?

Hva slags Chess abbonement har/hadde du?

7345726[/snapback]

Varierer, ~1.000

Uhm... Husker ikke jeg... Chess Move tror jeg. Ja, jeg vet, ikke riktig abbo... Menmen ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...