Gå til innhold

Ultraportabel får ny betydning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
likte ikkje heilt sånn skjermen va plassert ej.... d at skjermen e kun på halve sida av tastature må vere sjukt irriterande...

7336197[/snapback]

 

Tror ikke det skal ha så veldig mye og si, med tanke på at skjermen er på størrelse med et cd cover :)

 

Det er kult med småe maskiner, men den maskinen der er noe jeg bare hadde kommet til å kjøpe hvis jeg var desperat etter noe veeeldig smått.

Vanskelig å se film, bilder, lese/jobbe med, osv. Men hvis man må ha smått, så kommer det sikkert til å være et godt alternativ. Selv klarer jeg meg såvidt på Inpiron'n min, å den har 17 tommers skjerm, er for knotete å jævlig å skrive på slike tastatur synes jeg :!:

 

Men som Kahuna sier, den passer godt å ta med seg, når man skal ha med mye annet, men på den andre side som Zande sier, så vil nok de fleste ha litt større og mere funksjonelle maskiner, en minst mulig.

Men en person som vil ha kraft, kjøper jo ikke denne her uansett

Lenke til kommentar

Konseptet minner litt om Guiden i Hitchikers Guide to The Galaxy. Nå er det vel tvilsomt at det er en optisk stasjon på den greia men wikipedia skulle gå rimelig greit inn på en 8cm dvd. :)

 

Du kan nok glemme videoredigering, nye 3D-spill og andre tunge applikasjoner på denne, men avtalebok, epost, surfing, tekstbehandling, regneark, presentasjoner, bilderedigering og andre "lette" oppgaver vil gå helt fint. Kanskje du kan plukke vekk tastaturet og bruke den som rein avspiller?

Lenke til kommentar

Det prototypebilde er jo helt klart en render. Og du ser åpenbare mangler som skal til for at den skal fungere i praksis. F.eks. hvor er leddet under skjermen som lar den foldes ned over høyredelen av tastaturet når den er foldet inn.

 

Samsung er ikke stort bedre. Der ser det ut som skjermen er helt løs og bare henger i løse luften over det foldbare tastaturet.

 

Ikke vurder for mye ut av slike tidlige 3D renders.

Lenke til kommentar

Kunne vært artig å satt fingrene på tastaturet for å se hvor mye størrelsen har stjålet av brukeropplevelsen.

 

Det pekebrettet av en mus så litt lite for lite ut kanskje. Hvor god oppløsning kommer skjermen med? Det spørs om ikke en slik maskin en eller annen gang får CPU, grafikkort, chipset, RAM og full pakke rett i en og samme kjerne, og det kan vel kanskje trenge et annet navn enn CPU.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...