Gå til innhold

Guide: Nytteprogrammer for minnepinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det IM programmer som kan legges inn på minnepinne? Tenker på skoleelever der pcene er sperret for installering av programmer. Den uTorrent saken er sikkert også velkommen hos skoleelever.

 

Francis :D

7321804[/snapback]

 

Det finnes det også..

Bruker Trillian til IM. På forumet kan du lese hvordan man kan kjøre den på en minnepinne.

Trykk Her for å lese mer om det. Håper det funker for deg :) har ikke prøvd det selv..

Lenke til kommentar
Finnes det IM programmer som kan legges inn på minnepinne? Tenker på skoleelever der pcene er sperret for installering av programmer. Den uTorrent saken er sikkert også velkommen hos skoleelever.

 

Francis :D

7321804[/snapback]

 

Miranda IM er nevnt i artikkelen. Det er et ganske lettkjørt program som støtter MSN, IRC, Jabber og ICQ.

Lenke til kommentar

Jeg savner en "utvikler" versjon på anbefalingen. Men jeg har da kjørt Eclipse(java) fra pinnen min, så det er ikke helt umulig. Men det kunne jo vært greit med andre språk også, verktøy og dokumentasjon. Vet ikke om det hadde gått å sparka inn noe server programmer også. Nok av folk som diller med MySql, Apache og div der da.

 

men eg er for lat til å finne ut av dette sjøl hehe. Har ikke så bruk for det heller lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...