Gå til innhold

Omtale av Tony Hawk's Project 8 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne serien mistet sjarmen etter 3'ern...

7316208[/snapback]

 

For det første, så var 4'ern best helt frem til project 8 :)

 

Spillet er ikke så plaget av hakking som man skulle tro utifra denne artikkelen. Det skjer av og til, men du merker det ikke og det er ikke plagsomt.

 

 

Spillet er vedig bra og kontrolleren fungerer fint. Det skjer svært sjelden du er borti noen av knappene som man også skulle tro utifra artikkelen. De gangene jeg har vært borti "slowmo" knappen så har det bare vært fett :) siden jeg glemmer å bruke den i kampens hete. (ser jo svært så pent ut når det går i slomo ). I tillegg tror jeg det er fint at det "skal litt til" for å starte nail the trick, for å unngå overdreven bruk av denne.

 

Jeg har ikke opplevd noen kræsj enda. Og artikkelen glemmer å nevne at annet morro aspekt, og det er at du kan måle deg med andre spillere gjennom xbox live , på hva de har klart av de forskjellige oppgavene (dette skjer i selve spillet, hvor du får opp en leaderboard ) . Dette gir en en god replay value, hvor du prøve å havne noen flere hakk opp på rankingen.. og at spillet ble laget for en annen kontroller vil jeg gjerne ha dokumentasjon på :)

 

 

8/10 og jeg ser frem til neste thps..

Lenke til kommentar
Men ingen bombe at det ikke ble noe bra på Xbox360

 

PS3 har værre framerate og ingen multiplayer, for å si det sånn...

 

 

Spillet er ikke så plaget av hakking som man skulle tro utifra denne artikkelen. Det skjer av og til, men du merker det ikke og det er ikke plagsomt.

 

Enig.

 

 

Spillet er vedig bra og kontrolleren fungerer fint. Det skjer svært sjelden du er borti noen av knappene som man også skulle tro utifra artikkelen.  De gangene jeg har vært borti "slowmo" knappen så har det bare vært fett :) siden jeg glemmer å bruke den i kampens hete.  (ser jo svært så pent ut  når det går i slomo ). I tillegg tror jeg det er fint at det "skal litt til" for å starte nail the trick, for å unngå overdreven bruk av denne.

 

Enig.

 

 

Jeg har ikke opplevd noen kræsj enda.

 

Spillet har hengt seg 2 ganger for meg. Litt plagsomt, for jeg mista endel progress.. Har blitt flinkere til å save iallefall ;)

Den første gangen det kræsja var da jeg prøver en greie om og om igjen, og var kanskje litt kjapp på avtrekkeren. Andre gang skulle jeg teste Live og jeg valgte feil spill, og igjen, var kanskje litt kjapp på knappene, men det bør ikke kræsje fordet...

 

 

8/10 og jeg ser frem til neste thps..

 

Enig. :)

Lenke til kommentar
Virker som de har funnet tilbake til roten da. Ikke altfor overdramatisert. Men ingen bombe at det ikke ble noe bra på Xbox360. Disse spillene er laget for Playstation kontrolleren.

7316280[/snapback]

 

Ellers har du det bra?

7316934[/snapback]

 

Xbox360 spillere må seriøst tåle litt kritikk. Jeg godtar ikke kritikk på PS3 maskinen da ingen av dere faktisk har prøvd konsollen.

 

Om Project 8 hakker på PS3 som det gjør på Xbox360 så er det pga massiv dårlig optimalisering fra utvikleren. Ikke konsollen sin skyld. Problemet med Project 8 er ikke bare hakking og dårligere grafikk enn PS3, men at Tony Hawk spillene har alltid vært et Playstation spill. Anmelderen sier jo det selv, det hadde vært bedre med en Dual Shock kontroller. Her skal du foreta raske bevegelser, og da kan du ikke sitte med den svære Xbox360 kontrolleren.

Lenke til kommentar
Virker som de har funnet tilbake til roten da. Ikke altfor overdramatisert. Men ingen bombe at det ikke ble noe bra på Xbox360. Disse spillene er laget for Playstation kontrolleren.

7316280[/snapback]

 

Ellers har du det bra?

7316934[/snapback]

 

Xbox360 spillere må seriøst tåle litt kritikk. Jeg godtar ikke kritikk på PS3 maskinen da ingen av dere faktisk har prøvd konsollen.

 

Om Project 8 hakker på PS3 som det gjør på Xbox360 så er det pga massiv dårlig optimalisering fra utvikleren. Ikke konsollen sin skyld. Problemet med Project 8 er ikke bare hakking og dårligere grafikk enn PS3, men at Tony Hawk spillene har alltid vært et Playstation spill. Anmelderen sier jo det selv, det hadde vært bedre med en Dual Shock kontroller. Her skal du foreta raske bevegelser, og da kan du ikke sitte med den svære Xbox360 kontrolleren.

7316994[/snapback]

 

 

Avean er tilbake til sitt gode gamle :no:

Lenke til kommentar
Xbox360 spillere må seriøst tåle litt kritikk. Jeg godtar ikke kritikk på PS3 maskinen da ingen av dere faktisk har prøvd konsollen.

 

Tror du har missforstått konseptet bak "kritikk".

Litt artig at du ikke godtar kritikk av et spill på en konsoll, når du åpenbart ikke har testa project 8 på hverken 360 eller PS3 selv.

 

 

Om Project 8 hakker på PS3 som det gjør på Xbox360 så er det pga massiv dårlig optimalisering fra utvikleren. Ikke konsollen sin skyld.

 

tja, vet ikke helt der. Sålenge Sony gjør det så vanskelig for utviklerne at de ikke gidder og/eller har penger til å optimalisere det skikkelig kan de bare skylde på seg selv.

 

 

Problemet med Project 8 er ikke bare hakking og dårligere grafikk enn PS3
Her skal du foreta raske bevegelser, og da kan du ikke sitte med den svære Xbox360 kontrolleren.

 

Haha, mye ting som svever i løse lufta der du sitter, eller? Hvor får du så lite gjennomtenkte bemerkninger fra?

 

 

Tony Hawk spillene har alltid vært et Playstation spill. Anmelderen sier jo det selv, det hadde vært bedre med en Dual Shock kontroller.

 

Anmelderen er vant til PS kontrolleren, så enkelt er det. Hadde jeg måtte bruke PS kontrolleren nå, hadde jeg sikkert klagd på akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Xbox360 spillere må seriøst tåle litt kritikk. Jeg godtar ikke kritikk på PS3 maskinen da ingen av dere faktisk har prøvd konsollen.

 

Om Project 8 hakker på PS3 som det gjør på Xbox360 så er det pga massiv dårlig optimalisering fra utvikleren. Ikke konsollen sin skyld. Problemet med Project 8 er ikke bare hakking og dårligere grafikk enn PS3, men at Tony Hawk spillene har alltid vært et Playstation spill. Anmelderen sier jo det selv, det hadde vært bedre med en Dual Shock kontroller. Her skal du foreta raske bevegelser, og da kan du ikke sitte med den svære Xbox360 kontrolleren.

7316994[/snapback]

 

For det første, du har ikke kritisert X360-spillere, ihvertfall ikke i denne posten, du kritiserte X360-kontrolleren. For det andre, at du ikke godtar kritikk av PS3, det får være ditt problem. Jeg kommer likevel til å kritisere om det er noe jeg synes er negativt, det tror jeg alle andre her også kommer til å gjøre, uavhengig av hva du mener om det.

 

Når det gjelder hakkingen på PS3, så kan det skyldes at PS3 har større problemer med spillet enn X360 har, at den ikke klarer å dra grafikken så godt. Det er faktisk mulig at utviklerne valgte å la spillet ha like bra grafikk som X360-versjonen, for å ikke skuffe PS3-spillere, selv om det betydde noe mer hakking. Det er jo faktisk en trend blitt dette nå, alle spillene vi har sett på X360 og PS3, er dårligere på PS3. Kanskje det er har seg sånn at hvis de skulle fått spillet til å flyte bra, så måtte de kuttet ned på mye av grafikken, såpass mye at folk ville blitt veldig skuffet. Dette er det ingen som med sikkerhet vet. Det kan også selvfølgelig, ha seg som du sier, at det er bare et spill som er gitt ut for tidlig, og det gjelder til begge konsollene.

 

En ting X360 har for seg, er at den har bevist at den kan kjøre spill med bra grafikk uten hakking og i høy FPS. Det har ikke PS3 gjort enda. Det spillet som skulle bevise dette, endte opp med å kjøre i 720p i 30 FPS, istedenfor 1080p i 60 FPS, som det egentlig skulle.

 

Når det gjelder kontrolleren, hvis omtaler hadde problemer med spillet pga. den, så er det han som har et problem, ikke selve kontrolleren. Jeg var dritgod i THPS på Xbox, snakker om originale Xbox, og den kontrolleren var så svær at du trodde du holdt en jævla UFO. Men likevel, gikk det bra. Denne nye kontrolleren til X360 er ti ganger bedre, og den er ikke for stor i det hele tatt. Det er klart da, at ikke alle kan være like gode med alle kontrollere, men det blir en smakssak. For meg passer den perfekt i henda, den er ikke for stor i det hele tatt.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Her skal du foreta raske bevegelser, og da kan du ikke sitte med den svære Xbox360 kontrolleren.

7316994[/snapback]

 

Størrelsen på kontrolleren og preferansene man har til det er helt subjektivt.

Jeg på min side synes 360-kontrolleren er den beste spillkontrolleren jeg noensinne har prøvd, men å påberope at min mening er den objektive Sannheten for alle blir for teit.

 

Jeg er klar over at den imaginære "konsollkrigen" er på kokepunktet nå og at du sikkert er i litt ekstra launch-rus nå som usa har fått ps3; men ta det ned noen hakk, eh?

 

Ontopic: Bra omtale!

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Når det gjelder kontrolleren, hvis omtaler hadde problemer med spillet pga. den, så er det han som har et problem, ikke selve kontrolleren. Jeg var dritgod i THPS på Xbox, snakker om originale Xbox, og den kontrolleren var så svær at du trodde du holdt en jævla UFO. Men likevel, gikk det bra. Denne nye kontrolleren til X360 er ti ganger bedre, og den er ikke for stor i det hele tatt. Det er klart da, at ikke alle kan være like gode med alle kontrollere, men det blir en smakssak. For meg passer den perfekt i henda, den er ikke for stor i det hele tatt.

7317148[/snapback]

Her må jeg arrestere deg.

 

For det første: Jeg elsker 360-kontrolleren, den er et ypperlig stykke bruksdesign, og på enkelte områder fullstendig overlegen både DualShock-en og Sixaxis-en.

 

For det andre: Spillet fungerer for det meste flott med kontrolloppsettet slik det er. Men i enkelte tilfeller, som jeg har spesifisert i omtalen, fungerer ting ikke ideelt. Jeg tror dette har svært lite med mine evner å gjøre, og desto mer med at utviklerne ikke har tatt helt inn over seg at antall funksjoner nå er i ferd med å bli for stort for hva en 360-kontroller egner seg til.

 

Styrekorset på 360 er dessuten en skandale sammenliknet med korset på DualShock-en, og stikkene har alltid hatt ulemper i forhold til den digitale kontrollen Tony Hawk en gang ble designet for i utgangspunktet.

 

La meg igjen få poengtere at det ikke er drastiske problemer vi snakker om her, men de eksisterer.

Lenke til kommentar
Her skal du foreta raske bevegelser, og da kan du ikke sitte med den svære Xbox360 kontrolleren.

7316994[/snapback]

 

Størrelsen på kontrolleren og preferansene man har til det er helt subjektivt.

Jeg på min side synes 360-kontrolleren er den beste spillkontrolleren jeg noensinne har prøvd, men å påberope at min mening er den objektive Sannheten for alle blir for teit.

 

Jeg er klar over at den imaginære "konsollkrigen" er på kokepunktet nå og at du sikkert er i litt ekstra launch-rus nå som usa har fått ps3; men ta det ned noen hakk, eh?

 

Ontopic: Bra omtale!

7317450[/snapback]

 

Må bare si meg enig her - 360-kontrolleren er bare helt genial - eneste minus med den er at directional-padden (nsøv) ikke er helt nøyaktig - men ellers, beste jeg noen gang har brukt. Har ikke prøvd PS3-kontrolleren ennå, bare så det er sagt - men den ser da identisk ut med PS2-kontrolleren, så kan ikke tenke meg at den er noe særlig bedre.

 

OnT: Har bare testet demoen, og opplevde ikke noe problemer der etter en times tids spilling... Men mulig de valgte de best optimaliserte områdene for demoen, for å gi best mulig inntrykk :p

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...