Gå til innhold

Universal saksøker MySpace


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo heilt bak mål!

Og 1mill per nedlastede låt ? Vi snakker heilt sikkert om fleire hundre tusen nedlastninger her, dette er jo fantasi beløp!

Ser for meg hos bmg: oj folk kan høre på våre låter på myspace, la oss saksøke dei for 1000 fantasiliarder!

 

Blir litt dr evil over dette her...

Eneste grunnen til at dei setter ein såpass høg sum er for å vere 100% sikker på at myspace går konkurs og blir lagt ned...

Håper virkelig dette går heile vegen til retten og ikkje dei ingår ein avtale, hadde vert virkelig morro å sett utfallet av denne saken.

Lenke til kommentar
Helt vilt! Kan jeg da saksøke busselskapet fordi jeg ikke ligger taggingen på seteryggen foran meg? Som en protest, kan ikke alle sammen bare stoppe å kjøpe musikk fra de store plateselskapene noen måneder eller et års tid?

7315560[/snapback]

har ikke kjøpt verken cder dvder spill eller noe på flere år nå jeg :!: ......

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
Dette er måten man skal tjene penger på i 2006 :w00t:

Kommer det ikke noen snart og saksøker meg for at den første bokstaven i dette innlegget, nesten er den samme som var midt i en sang, som nesten kom på radio for 28 år siden :ph34r:

7315952[/snapback]

 

[Platebransjetankegang]

Jeg saksøker deg for 1 000 000kr per kopi for å ha nevnt/brukt/kopiert/masseutsendt bokstaven D som jeg har rettighetene på. Vi saksøker også diskusjon.no, hw.no, og alle ISP'ene som har vært medskyldige i denne ulovlige handlingen. Vi saksøker også alle mediene som har nevnt noe negativt om oss i denne saken som i tilleg har brukt bokstaven D.[/Platebransjetankegang]

 

EDIT: Og ikke minst. Vi saksøker alle som har sett bokstaven D på disse sidene + alle i deres familie.

Endret av Kurume
Lenke til kommentar
Problemet til UMG er nok ikke bare at de kan høre på låtene direkte på siden, men også laste ned låten.

Skal alle som hører på radio saksøkes for én millioner kroner pr. låt de har lyttet til?

 

Her er det snakk om fantasillioner kroner.

7315746[/snapback]

 

radiokanaler betaler allerede for låtene. og om myspace har sangene lagret på sine servere så er vel ikke saksmålet så rart selvom summen er overdrevet.

Lenke til kommentar

Én million nedlastninger til en million kroner stykket blir en trillion. Vet ikke helt hvor mange nedlastninger de har, men er vel en del. Hvor mange bedrifter har trillioner av kroner? Det er ikke saksmålet som plager meg mest, men summen. Grådigere er det nesten umulig å bli.

Lenke til kommentar
Én million nedlastninger til en million kroner stykket blir en trillion. Vet ikke helt hvor mange nedlastninger de har, men er vel en del. Hvor mange bedrifter har trillioner av kroner? Det er ikke saksmålet som plager meg mest, men summen. Grådigere er det nesten umulig å bli.

7316432[/snapback]

 

Strengt tatt så blir det vel en billion? Ikke at det ikke er en latterlig sum, men en trillion er jo en milliard ganger mer enn det igjen...

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...