Gå til innhold

Blogg: Ved veis ende (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt har en slutt. Til og med en av Azeroths mektigste trollmenn må en dag møte sin skjebne og ende sitt liv.

 

Les mer

7310390[/snapback]

 

Er vel her man skal skrive en av disse "who cares about you quitting?" :p

 

synes det var litt morsomt at det sto

 

Finn beste pris for World of Warcraft, World of Warcraft: The Burning Crusade i Gamer.no sin prisguide

 

under en slik artikkel :)

Lenke til kommentar

Jeg synes at bloggene du har skrevet, har vært både underoldende og opplysende, for ikke å si velformulerte. Det er trist å høre at du gir deg nå, jeg hadde sett frem til enda flere blogger; men for all del, det er jo forståelig. Ingenting varer evig, dessverre.

 

Jeg har nytt godt av skrivekunsten din - ingenting er som å se folk virkelig rollespille. Å ha et spill er en ting; det er noe helt annet å faktisk leve deg inn i verdenen og sette grenser for deg selv for å lage og spille en mer definert karakter.

 

Jeg vil takke for bloggene dine, og ønske deg lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Jeg synes at bloggene du har skrevet, har vært både underoldende og opplysende, for ikke å si velformulerte. Det er trist å høre at du gir deg nå, jeg hadde sett frem til enda flere blogger; men for all del, det er jo forståelig. Ingenting varer evig, dessverre.

 

Jeg har nytt godt av skrivekunsten din - ingenting er som å se folk virkelig rollespille. Å ha et spill er en ting; det er noe helt annet å faktisk leve deg inn i verdenen og sette grenser for deg selv for å lage og spille en mer definert karakter.

 

Jeg vil takke for bloggene dine, og ønske deg lykke til videre! :)

7313113[/snapback]

 

Takk, takk! Det er alltid godt å høre at noen liker det du skriver :D

 

Kommer du til å spille MMO igjen, EmmJay? Eller er du lei for godt nå?

7314165[/snapback]

 

Jeg tror nok ikke dette er mitt siste MMO-spill siden vi for eksempel har det svært spennende AoC i vente. Når det er sagt, jeg sluttet heller ikke med World of Warcraft fordi jeg var utpreget lei, men snarere fordi det er veldig vanskelig å kombinere det å skulle delta i et endgame raiding guild med alle andre spill jeg skal spille, familie og ikke minst bare å ha et liv :)

Lenke til kommentar
Jeg tror nok ikke dette er mitt siste MMO-spill siden vi for eksempel har det svært spennende AoC i vente. Når det er sagt, jeg sluttet heller ikke med World of Warcraft fordi jeg var utpreget lei, men snarere fordi det er veldig vanskelig å kombinere det å skulle delta i et endgame raiding guild med alle andre spill jeg skal spille, familie og ikke minst bare å ha et liv :)

7320473[/snapback]

Pfft, liv er for pyser. ;)

 

Neida, seriøst - jeg skjønner godt hva du mener. Jeg elsker å spille PC-spill, elsker å være med min kjære, elsker fritidsaktivitetene jeg driver med - men sammen med tredje året på videregående passer ikke alt helt sammen, kan du si.

Lenke til kommentar

Sluttet med AnarchyOnline for litt siden, etter å ha holdt på i mer eller mindre 5 år. Det tok rett og slett for mye tid, og når man oppdager at man får lyst til å sette søvnrytmen sin etter spawn-tiden på diverse mobs i spillet, er det på tide å stoppe og tenke litt. :)

 

Det er tid for å fokusere på jobb og utdanning - med mindre man får jobb i et MMORPG-spillselskap får man desverre ikke så mye utbytte av et MMO, utenom en haug med venner, såklart.

 

Ellers er jo den klassiske kommentaren til folk som 'slutter' i et MMO denne:

 

"Can I have your stuff?"

 

:D

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk ikke klarer å moderere seg og spille MMO som andre spill, bare som ren underholdning, spill noen timer i uka. Må vel være mulig å klare det?

7327052[/snapback]

Det er jo mulig, men jo mer man spiller jo større er gevinsten. Dessuten er det en del som havner i {guild / corp / clan } som krever at man er online et antall timer i uka.

Lenke til kommentar

:) Ein av Azeroth's mektigaste trollmenn? Er der ikkje noko slikt som 138 441 trollmenn som er like sterke? Samt eit tilsvarande antal tjuvar, krigarar og jegerar (ein tjuv kan sjølvsagt bli like sterk som ein trollmann). Det er dette som er problemet med MMORPG-spel for min del. Medan ein i skikkelege RPG-ar kan leve seg inn i ei rolle, og stige til ein viktig posisjon i spelverda, er ein i MMORPG-ar berre ein av mange tusen som er like viktige. Og SMS-språket dei snakkar hjelp ikkje akkurat på innlevinga, det heller.

 

Novel, må innrømme at dei siste par vekene har eg sjølv vore attende i Paragon City. Hjerna mi seier at det er einsformig og keisamt samanlikna med offline-spel, men eg føler stadig ein trang til å komme attende når eg har vore borte ei stund.

 

Kay

Lenke til kommentar

Utrolig fristende å hive inn et

 

"Cn I hav e ur stuff!!1?"

 

her nå. Men skal prøve å motstå fristelsen.

 

(Spiller ikke WoW selv, men ut fra erfaring med alt for mange MMORPg *vet* jeg at det er en naturlov at den setningen følger etter en slik avskjed).

 

For øvrig vil jeg bare stemme i det MiSP sier over :) Har vært fornøyelig lesning.

Lenke til kommentar
Vanskelig å føle seg unik i dagens MMO-er, ja. Karakterene ser like ut, de har samme ferdigheter, og samme utstyr.

7327432[/snapback]

Man kan jo jobbe mot å bli god i det man gjør (og da tenker jeg ikke på trening av skills), hvis man blir god nok kan man oppnå en viss status blant medspillere. Føles nok som om man har klart noe om 50 000 spillere vet om deg.

Lenke til kommentar

Spørs hvordan du definerer ferdighet. Som jeg ser det må en god spiller kunne sin klasse og karakter ut og inn, være tilpassningsdyktig, lære fort, disiplinert, og sist men ikke minst: ha nogen lunde sosial intelligens. :)

 

Til trådstarter: takk for mye god lesning!

Endret av Olag
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...