Gå til innhold

Nytt om Colin McRae: Dirt (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at den nye motoren har luksus som gjør at vinden påvirker trær og greier når man kjører forbi dem, men det viktigste for McRae-serien er at de fikser handlingen. Noen av de siste spillene var jo veiene unaturlig breie, noe de måtte være pga. den dårlige handlingen.

 

Når jeg ser på de nye skjermbildene, så ser jeg at dette fremdeles er tilfelle, det skal liksom være rally, men veiene er så store at det er plass til to eller tre biler i bredden...

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Flott at den nye motoren har luksus som gjør at vinden påvirker trær og greier når man kjører forbi dem, men det viktigste for McRae-serien er at de fikser handlingen. Noen av de siste spillene var jo veiene unaturlig breie, noe de måtte være pga. den dårlige handlingen.

 

Når jeg ser på de nye skjermbildene, så ser jeg at dette fremdeles er tilfelle, det skal liksom være rally, men veiene er så store at det er plass til to eller tre biler i bredden...

7306572[/snapback]

 

Dette er jo pga de tidligere spillene var omtrent bare some arcade "mode".

(Der mcrae rally 2.0 har vert det beste spillet demmes)

 

Håper de lager dette spillet litt mer som en simulation, med hjelpemidler som gjør det enklere for folk flest. Men med muligheten for de mer erfarne til å skru av disse hjelpemidlene til å gjøre tidene bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...